Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای با معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

در این دیدار که عصر روز یکشنبه 30 خرداد ماه در دفتر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای انجام شد، مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون را سیدحسن سبزواری نایب رییس فدراسیون و مسعود ملکی دبیر فدراسیون همراهی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این نشست مهرعلی باران چشمه گزارشی از برنامه های این فدراسیون در حوزه های مختلف به ویژه رقابت های قهرمانی کشور و حضور در مجامع بین المللی  در سال 1400 را به مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان ارائه نمود. باران چشمه در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حمایت های همه جانبه وزارت ورزش و جوانان از این ورزش ملی اظهار داشت: خوشبختانه توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری با هدف گسترش این رشته در بخش همگانی که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، از اولویت های وزارت ورزش می باشد اما برای اینکه بتوانیم به جذابیت این رشته بیافزاییم می بایست در بعد قهرمانی هم گام های بلندی برداشته شود که در این باره نیازمند حمایت معاونت توسعه ورزش قهرمانی در وزارت ورزش و جوانان هستیم. در این نشست پیرامون ترویج فرهنگ پهلوانی و مرام جوانمردی از طریق توسعه زیرساخت‌ها، حمایت جهت سرمایه‌گذاری و حضور بخش خصوصی، تخصیص منابع مالی و راهکار‌های توسعه قهرمانی رشته ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بحث و تبادل‌نظر شد. علی نژاد ضمن تقدیر از اقدامات این فدراسیون در جهت ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق همگانی کردن ورزش‌های زورخانه‌ای، رهنمود‌های خود در رابطه با هموار کردن راه پیش روی این فدراسیون برای رسیدن به اهداف و اولویت‌های این رشته ورزشی در بعد قهرمانی و حرفه ای را بیان کرد. وی همچنین در پایان ضمن اعلام اینکه حمایت از ورزش های زورخانه ای از اولویت های این وزارتخانه است خواستار توجه بیشتر به احیای کارکرد‌های اجتماعی ورزش زورخانه‌ای در سطح جامعه به ویژه خانواده بزرگ ورزش کشور با ترویج فرهنگ پهلوانی و اصول جوانمردی شد و ابراز امیدواری کرد با روی کارآمدن نیروهای خلاق در راس مدیریت فدراسیون، یک انقلاب در اعتلای نام این رشته ملی صورت پذیرد.   *جلسه هیات رییسه فدراسیون پهلوانی برگزار شد نخستین جلسه هیات رئیسه فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد. در سی امین روز از خرداد ماه 1400 نخستین نشست اعضای هیئت رییسه فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید. این نشست با حضور مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون، سیدحسن سبزواری نایب رییس فدراسیون، مسعود ملکی دبیر فدراسیون، برگزار  و تصمیمات مهمی در خصوص توسعه، گسترش، اشاعه و اعتلای این رشته اصیل به شرح ذیل اتخاذ گردید. 1.پیشنهاد اعضای جدید هیئت رییسه فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان، 2.تعیین مسوولین انجمن های زورخانه ای، مرشدان و کشتی پهلوانی و زیرمجموعه های آنها، 3. بررسی تقویم ورزشی، مسابقاتی، آموزشی رویدادهای فرهنگی در سال جاری، 4.بررسی وضعیت مرکز علمی و کاربردی فدراسیون، 5. بررسی وضعیت زورخانه ملی شهید فهمیده و... از موضوعاتی بود که در این نشست در رابطه با آن بحث و تبادل نظر شد. اخبار تکمیلی مصوبات این نشست به زودی منتشر خواهد شد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی وزارت ورزش و جوانان رییسه فدراسیون رییس فدراسیون فدراسیون ورزش ورزش قهرمانی باران چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود