Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:36:57 GMT

سید جلال: قرارداد همه تیم‌ها شفاف شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۱۶۶۲

سید جلال: قرارداد همه تیم‌ها شفاف شود

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید باید قرارداد همه بازیکنان فوتبال مشخص شود.

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی پس از برتری پرسپولیس مقابل تراکتور در سوپر جام فوتبال ایران اظهار کرد: این قهرمانی مبارک هواداران پرسپولیس باشد. مشکلات زیادی بخاطر حضور ۷ بازیکن در تیم ملی و مصدومیت دو، سه بازیکن داشتیم. اصلا در کنار هم نبودیم و پس از تعطیلی نتوانستیم همراه هم باشیم ولی امروز دیدار سختی مقابل تراکتور انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: خدا را شکر موفق شدیم تراکتور را در یک بازی دشوار شکست دهیم و به قهرمانی در سوپر جام برسیم. واقعا کار سختی داشتیم و ملی‌پوشان ۲۰ روز در کنار ما نبودند.

 

کاپیتان پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی در این باشگاه ابراز کرد: مشکلات وجود دارد و امیدوار هستیم آقایان سمیعی و صدری تلاش کنند تا این مسائل حل شود. ما هم منتظر هستیم.

 

سید جلال حسینی در مورد میزان دریافتی بازیکنان پرسپولیس در این فصل گفت: ما ۵۵ درصد دریافتی داشتیم و منتظر هستیم تا ببینیم شرایط چطور می‌شود. امیدوار هستم شفاف‌سازی قراردادهای همه بازیکنان انجام شود تا همه در جریان قرار بگیرند.

 

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به اینکه صحبت‌های او پاسخی به اظهارات اخیر فرهاد مجیدی است، اظهار کرد: نه، اینطور نیست؛ مسائلی که ما می‌گوییم را به استقلال می‌چسباند و بالعکس. نباید اینطور باشد. این بحث‌ها نیست و نباید فقط راجع به این دو تیم حرف بزنیم. باید راجع به همه باشگاه‌ها این اتفاق بیفتد.

 

او پیرامون مباحث مالیاتی بازیکنان و باشگاه‌ها ابراز کرد: در این چند سال همیشه خود ما بازیکنان مالیات را پرداخت کردیم. اداره مالیات کارش را انجام می‌دهد، اما مثلا ما در نفت تهران هیچ پولی نگرفتیم و این باشگاه منحل شد، اما باید مالیاتش را پرداخت کردیم و باید این کار را انجام بدهیم. نه دست ما به جایی بند است و نه می‌توانیم یقه کسی را بگیریم. هر جایی هم می‌رویم، بدهکار می‌شویم.

پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سید جلال حسینی سید جلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!