Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پویا حسین زاده طراح جوان تبریزی  گفت: «هویتو» Hoito یک ماسک صورت چندمنظوره است که نه تنها از انتقال گاز‌های مضر، ویروس‌ها و عفونت‌ها به دستگاه تنفسی جلوگیری می‌کند بلکه با استفاده از مکانیزم هوشمند سیستم اسپری دارویی، به افرادی که نیاز به دریافت دوز دارویی دارند، در زمان مشخص و بدون تماس دست کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در برنامه این ماسک هوشمند، نرم افزاری وجود دارد که با نصب بر روی گوشی همراه، فرد می‌تواند در زمان مشخص استفاده از دارو، بدون تماس دست، دوز دارو را دریافت کند.

اوبا اشاره به مزایای این نوع ماسک در مقایسه با ماسک‌های دیگر، گفت: بیشتر افراد ماسک‌ها را اغلب با طراحی یکبار مصرف یا ناخوشایند آن‌ها می‌شناسند و اگرچه استفاده از ماسک یکی از مهمترین کار‌ها برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است، ولی استفاده از ماسک‌های غیر استاندارد آزار دهنده و ناراحت کننده است.

طراح جوان تبریزی با بیان اینکه در مدت زمان شیوع کرونا، همین ماسک‌های یکبار مصرف تبدیل به یکی از زباله‌های شهری شده است، افزود: در این مدت ماسک‌های زیادی طراحی شد که هر کدام خلائی را پر می‌کرد، اما ماسکی که برای رفع نیاز بیمارانی همچون مبتلا به آسم یا افراد دارای بیماری قلبی باشند، طراحی نشده بود، بنابراین ماسک «هویتو» به عنوان یک گزینه راحت برای کنترل بیماری‌های آسم، بیماری‌های قلبی و حتی مبتلایان به ویروس کرونا طراحی شد که علاوه بر ظاهر زیبا، با فیلتر‌های قابل تعویض نیازی به تعویض کل ماسک نیست.

حسین زاده در مورد انگیزه طراحی این ماسک خاطرنشان کرد: از همان اوایل شروع بیماری کرونا و با توجه به مشکلاتی که چند تن از نزدیکان به خاطر بیماری‌های زمینه‌ای داشتند، به فکر طراحی چنین محصولی افتادم که البته با طی کردن مسیر تحقیقاتی و ایده پردازی حالت‌های مختلف در رابطه با نحوه کارکرد و همین طور ایده پردازی فرمی، به محصول نهایی رسیدم.

اودر رابطه با مسابقه طراحی پاریس و جایگاهش در دنیای طراحی، گفت: در حوزه طراحی مسابقات مطرح زیادی وجود دارد که طرح‌ها و ایده‌ها در صورت برنده شدن در این مسابقات می‌توانند تجاری سازی شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسک تنفسی طراحی داخلی ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجزه پاکسازی مغز با مصرف خاکشیر (فیلم) انواع چای و خواص آن را بشناسید (فیلم) خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم)

دیگر خبرها

  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • تشخیص زودهنگام سرطان سینه این بار با طراحی یک حسگر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • این دارو‌ها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • دلیل اصلی و علت لق شدن دندان ها در بزرگسالی + درمان آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن