Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:19:44 GMT

منتخبان شورای اسلامی شهرهای دماوند اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۱۹۹۸

منتخبان شورای اسلامی شهرهای دماوند اعلام شد

مهدی حیدری روز یکشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: برگ دیگری از دفتر مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ورق خورد و باز هم مانند همیشه مردم شریف و بزرگوار ایران برنده این انتخابات بودند که با حضور خود با خون های پاک شهیدان و آرمان‌های مقدس نظام تجدید پیمان کردند.

وی با بیان اینکه از ابتدای فرآیند انتخابات در شهرستان دماوند، تعداد ۱۴۸ شعبه اقدام به اخذ رای در سراسر این شهرستان کردند، ادامه داد: با تعامل و هماهنگی هیئت‌های نظارت و اجرایی و همچنین حضور گسترده مردم شریف شهرستان دماوند، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول گفت: از میان افراد واجدالشرایط، ۸۶ درصد از افراد با حضور در پای صندوق‌های شعب اخذ رای شهرستان دماوند اقدام به انتخاب نامزدهای مورد نظر خود کردند.

اسامی منتخبان شورای اسلامی پنج شهر شهرستان دماوند پس از شمارش آرا مشخص و به شرح زیر اعلام شد.

منتخبان شورای اسلامی شهر دماوند

حسین آرمودیان با ۲ هزار و ۹۴۵ رای، فاطمه مهرابی با ۲هزار و ۱۴۸ رای، وحید رضایی با ۲هزار و ۰۲۰ رای، مهناز اکبری با ۲هزار و ۱۲رای، شاهرخ حاجی با یک هزار و ۹۳۵رای به عنوان نفرات اصلی و ابوالفضل شعبانی با یک هزار و ۹۲۶رای، مجتبی صدیق‌ دماوندی با یک هزار و ۵۹۰ رای و مرتضی لاسمی با یک هزار و ۵۷۰ رای به عنوان اعضای علی‌البدل در شهر دماوند معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر رودهن

آرش عاشقی با ۴هزار و ۱۵۸ رأی، بهادر مهدی‌خانی با ۲ هزار و ۸۰۶ رأی، مهدی امجدی با ۲هزار و ۷۵۳ رأی، مریم علی‌یوسفی با ۲ هزار و ۶۳۰ رأی و نوید بهرامعلی با ۲ هزار و ۵۷۰ رأی به عنوان نفرات اصلی و حسین مهرآبادی با ۲ هزار و ۳۱۹ رأی، سید ناصر مصطفوی با ۲هزار و ۳۰۴ رأی و تورج همتی با ۲هزار و ۰۸۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شهر رودهن معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر آبسرد

هادی صفی‌خانی یک هزار و ۵۶۰ رای، الهام افشار یک هزار و ۳۴۲ رای، میثم بصیری یک هزار و ۲۱۱ رای، خسرو همایونفر یک هزار و ۱۷۵ رای و امید یوزباشی با یک هزار و ۱۶۸ رای به عنوان نفر اصلی و قاسم مرتضی‌قلی با یک هزار و ۱۵۶ رای، اکبر رحیمی با ۷۹۵ رای و سید حامد ساداتی با ۷۱۳ رای به عنوان عضو علی‌البدل شهر آبسرد معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر کیلان

حجت‌الله شیرمحمد کریمی ۴۷۳ رای، قاسم شیخی ۴۳۵ رای، فرح خلیلی ۳۵۶ رای، زمان‌اله قاسم‌ قمی ۳۲۹ رای و پیمان آقاجان‌احمدی ۳۰۵ رای به عنوان نفرات اصلی و احمد قدیرمحسنی ۲۹۹ رای، احمد رستگار ۲۷۵ رای و مجید میرزایی ۲۷۰ رای به عنوان اعضای علی البدل در این شهر معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر آبعلی

محمدرضا شریف‌آهی ۷۷۷ رای، میلاد کاظمی ۷۴۷ رای، مجید قربانی ۶۵۶ رای، رضا اسمعیلی ۵۱۷ رای و حامد قربانی ۴۹۱ رای به عنوان نفرات اصلی و معین میرزایی ۴۲۴ رای، حسین شریفی‌راد ۳۳۵ رای و زینب قاینی نجفی ۳۰۳ رای به عنوان اعضای علی البدل شهر آبعلی معرفی شدند.

لازم به ذکر است، اسامی منتخبین شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و رودهن از توابع شهرستان دماوند نیز اعلام شد.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران است که دارای پنج شهر دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی و کیلان بوده و از دو بخش رودهن و مرکزی تشکیل شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان دماوند شورای شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان دماوند شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ شهرستان دماوند شورای شهر منتخبان شورای اسلامی شهر عنوان اعضای علی البدل عنوان نفرات اصلی شهرستان دماوند رای به عنوان یک هزار معرفی شدند ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد

احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است، اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها