Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: نمی‌توانستیم مسابقات را فشرده‌تر برگزار کنیم چرا که ممکن بود تیم‌ها مصدومان زیادی بدهند.

سهیل مهدی پس از دیدار پرسپولیس و تراکتور در سوپرجام فوتبال ایران در مورد اینکه لیگ کشورهای همسایه به اتمام رسیده اما هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ ایران زمان باقی مانده است اظهار داشت: برگزاری مسابقات در هر کشوری شرایط خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال ما نمی‌توانیم بگوییم که عربستان درست کار کرده یا ما غلط کار کرده‌ایم.

وی افزود: ابتدا باید بیاییم و دلیل تاخیر مسابقات را ببینیم و با توجه به آن قضاوت کنیم که سازمان لیگ چه تقصیری در مورد طولانی شدن لیگ دارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: بازی ها به خاطر لیگ قهرمانان آسیا با تعطیلی یک ماهه مواجه شد و پس از آن بازیهای مقدماتی انتخابی جام جهانی را برای تیم ملی در برنامه داشتیم. از طرفی در ابتدای لیگ هم به خاطر شیوع ویروس کرونا مسابقات با تاخیر سه هفته ای آغاز شد. باید همه این اتفاقات را در نظر داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان لیگ تحت فشار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار داشت اضافه کرد: اصلا اینگونه نیست.

مهدی در مورد اینکه چرا مسابقات به صورت فشرده‌تر برگزار نشد اضافه کرد: ما اگر می خواستیم برای مثال هر ۴ روز یک بار بازی ها را برگزار کنیم تیم ها زمان کافی برای استراحت نداشتند و از طرفی هر تیم چند مصدوم رباط صلیبی داشت.

وی اضافه کرد: اگر دقت کرده باشید سه تیم ما به مرحله بعد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند و از این نظر نگران بودیم که تیم ملی مسابقات را فشرده برگزار می کند./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

چهار بازیکن پرسپولیس و تراکتور تست دوپینگ دادند

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دلی در کشور امارات در حال برگزاری است،مهدی هفت چشمه پرتابگر جوانان و خوش آتیه کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب نماید.

بر همین اساس هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

کد خبر 6089384

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم