Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:37:07 GMT

حل مساله واکسن در خوزستان در یکی دو روز آینده

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۲۱۳۱

حل مساله واکسن در خوزستان در یکی دو روز آینده

ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، در یکی دو روز آینده مساله واکسن حل و مقادیر قابل توجهی واکسن وارد خوزستان خواهد شد.

دکتر سیدمحمد علوی با اشاره به افزایش موارد بیماری در جهان و کشورهای همسایه اظهار کرد: موارد بیماری در استان‌های هرمزگان و بوشهر نیز در حال افزایش است و اکثر مناطق این استان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ضروریات است، افزود: تا زمانی که بیماری کووید – ۱۹ در دنیا وجود دارد، باید همه موازین بهداشتی رعایت شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، در یکی دو روز آینده مساله واکسن حل و مقادیر قابل توجهی واکسن وارد خوزستان خواهد شد.

وی افزود: همه گروه‌های هدف منتظر دریافت پیام باشند و بدون دریافت پیام به هیچ مرکزی مراجعه نکنند تا تجمع نشود زیرا خطر سرایت بیماری وجود دارد.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: به اندازه کافی واکسن در اختیار خواهیم داشت و ابتدا نسبت به تزریق دوز دوم واکسن اقدام می‌کنیم. به ادامه واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال نیز توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف

ایسنا/خوزستان تیم های نفت مسجدسلیمان و ملی‌حفاری به فینال لیگ برتر گلف ایران صعود کردند.

ابوذر شجاعی رییس هیات گلف مسجدسلیمان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: نیمه نهایی لیگ برتر گلف ایران، پنجشنبه و جمعه این هفته بین تیم های نفت مسجدسلیمان و سورتمه تهران و نیز ملی حفاری  و آیلند تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: این مرحله پس از رقابتی سخت و نفس گیر با  پیروزی نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری به پایان رسید و دو نماینده خوزستان فینالیست شدند. 

شجاعی با تمجید از عملکرد تیم های گلف نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری، عنوان کرد: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم باشگاههای برتر کشور به صورت رفت و برگشت طی مدت زمان ۸ ماه برگزار شد که خوشبختانه خوزستانی ها مثل همیشه خوش درخشیده‌اند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان