Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا چند سال پیش تصور اینکه بتوان در پایتخت خانه‌ای داشت که رو به منظرهٔ‌ دریاچه باز شود،‌ غیرممکن بود. اما در سال ۱۳۸۳ طرح ساخت دریاچهٔ چیتگر مطرح شد. بسیاری از مردم، تصویری دقیق از دریاچهٔ چیتگر نداشتند. به مرور، مردمان حوالی منطقهٔ چیتگر یا شهرک امام رضا با صحنه‌ای جذاب و دلپذیر مواجه شدند: دریاچهٔ چیتگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دریاچه‌ای که حدود ۱۴۰ متر وسعت دارد. با ساخت دریاچهٔ چیتگر به مرور ساخت‌وساز ساختمان‌ها گسترش پیدا کرد. اما جالب است بدانید که قیمت خانه‌ها در این محله متغیر است. اگر می‌خواهید در این منطقه ساکن شوید،‌ خوب است با گران‌ترین و ارزان‌ترین محله‌های این منطقه آشنا شوید. 

 

گران‌ترین محلهٔ چیتگر

محلهٔ چیتگر با وجود جاذبهٔ دیدنی‌اش یعنی دریاچه چیتگر مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت. مردم تهرانی و شهرستانی وصف زیبایی دریاچه چیتگر را شنیدند و برای گذران اوقات فراغت، چیتگر را انتخاب کردند. همین امر سبب شد که چیتگر با وجود دریاچهٔ زیبایش، به منطقهٔ مسکونی پررونقی تبدیل شود. بسیاری از مراکز خرید و رستوران‌های معروف در این منطقه شعبه زدند و فضایی توریستی و گردشگری را تشکیل دادند. برج‌های بسیاری در اطراف دریاچه چیتگر ساخته شد  و هم اکنون برخی نیز در حال ساخت هستند. مشاوران املاک این منطقه اذعان کردند که ملک‌هایی که در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارند، از قیمت بالاتری برخوردارند. چرا که بسیاری از مردم برای منظره و چشم‌انداز رو به دریاچه، حاضر به پرداخت بیشتری هستند. محلهٔ چیتگر اکنون تبدیل به یک منطقهٔ گردشگری شده و پیش‌بینی می‌شود که قیمت املاک در این منطقه اوج و فرودهای بسیاری را تجربه کند.

 

ارزان‌ترین محلهٔ چیتگر

اگر بخواهید در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا در تهران ساکن شوید،‌ شاید اولین جایی که به ذهنتان برسد،‌ محلهٔ زعفرانیه باشد؛ اما در منطقه ۲۲ تهران، محله‌ای به نام چیتگر قرار گرفته که وضعیت آب‌وهوای مناسبی دارد. بسیاری از مردم به دو دلیل به این منطقه علاقمند هستند. اول از همه جاذبهٔ زیبای دریاچهٔ چیتگر و دیگری پارک جنگلی چیتگر. همین امر سبب شده که اجاره آپارتمان در محدوده چیتگر به وفور صورت بگیرد. به طوری که آپارتمان‌هایی که در خیابان‌های منطقهٔ چیتگر ساخته می‌شوند، از قیمت نسبتا پایین‌تری برخوردارند. در حالی که برج‌هایی که اطراف دریاچه ساخته می‌شوند قیمت بالاتری دارند.

 

 

کلام آخر

چیتگر در شمال‌غربی تهران واقع شده است. از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۱ پروژهٔ احداث دریاچه مصنوعی چیتگر آغاز و به اتمام رسید. این دریاچه به وسعت ۱۴۰ متر جزو بزرگترین دریاچه‌های مصنوعی کشور است. با راه‌اندازی دریاچهٔ چیتگر،‌ مراکز خرید و رستوران‌های بسیاری در اطراف دریاچه احداث شدند. همین امر سبب شد که جمعیت زیادی از تهرانی‌ها و شهرستانی‌ها برای سکونت به این منطقه، مهاجرت کنند. در واقع قیمت آپارتمان‌های چیتگر قبل از راه‌اندازی دریاچه، بسیار پایین بود. اما با مرور زمان و توریستی شدن آن، ساخت‌وساز‌های زیادی صورت گرفت. استقبال بی رویهٔ مردم از این منطقه سبب شد تا قیمت املاک در نزدیکی دریاچه بالا برود. البته هنوز هم می‌توان در اطراف محلهٔ چیتگر، املاکی با قیمت مناسب پیدا کرد.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 خرید آپارتمان در چیتگر خرید آپارتمان چیتگر قیمت آپارتمان در چیتگر قیمت آپارتمان چیتگر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 بسیاری از مردم دریاچه چیتگر سبب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)

ستاره فرانسوی برای سکونت در مادرید به اندازه «خرید 15 آپارتمان در تهران هزینه کرد».

به گزارش فارس، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش 18.5 میلیون یورو(بیش از 1200میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش 180 میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید 15 آپارتمان 100 متری در داخل تهران(با میانگین متری 81 میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید 5 ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه 20 میلیون یورو است.

بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو 10 خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت‌های غیرمنتظره آپارتمان مدرن در افغانستان
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • واقعیت فرونشست زمین در دریاچه مهارلو از دریچه دوربین مهر؛
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران