Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت دوچرخه‌سواری ایران گفت: متاسفانه وقتی به انتخاب‌های چند وقت اخیر در کمیته فنی و سایر بخش‌ها نگاه می‌کنم کمی دلسرد و می‌شوم.

قادر میزبانی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص انتخاب سعید صفرزاده به عنوان مسافر دوچرخه سواری ایران در بازی‌های المپیک توکیو از سوی کادر فنی تیم ملی، اظهار داشت: هرچند زیاد در جریان و روند کار رکابزنان در اردو نبوده‌ام، اما باتوجه به اینکه صفرزاده اهل تبریز است و از مدت‌ها پیش او را می‌شناختم، مطمئنم که وی در وضعیت مناسبی قرار دارد، ولی برای بررسی دقیقی این انتخاب نیاز به شناخت از سایر دوچرخه‌سواران هم دارم، ولی به خاطر شرایط کرونایی این امکان برای افراد بیرون از تیم ملی میسر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم پراش که هدایت تیم ملی را برعهده دارد نشان داده فرد معقول و فعالی است و قطعا یک مربی برای حضور در میدانی در سطح المپیک بهترین نفر را انتخاب می‌کند.

این پیشکسوت دوچرخه سواری درباره اینکه آیا شرکت در مسابقه تک مرحله‌ای ترکیه برای حضور در المپیک کافیست؟ خاطرنشان کرد: متاسفانه کرونا در روند آماده‌سازی کشور‌های همچون ایران تاثیرات مخرب زیادی داشت. تمامی مسابقات آسیایی در یک سال اخیر لغو شد و همین باعث شد رقابت‌ها و تور‌های اروپایی با ترافیک حضور تیم‌ها و ورزشکاران روبرو شوند. در چنین شرایطی گرفتن دعوتنامه سخت است البته یک سری موارد را هم شنیدم مبنی بر اینکه برخی افراد از داخل فدراسیون، مدارک و اطلاعات لازم جهت شرکت در مسابقات برون مرزی را نفرستاده بودند و کم کاری‌هایی شده بود.

وی افزود: مسیر مسابقه ترکیه، مسیر خوبی است، اما تیم‌ها و رکابزنان تراز اول جهان در این رقابت حضور ندارند، ولی بازهم شرکت در این مسابقه از هیچ چیز بهتر است و مطمئنا برای آماده‌سازی المپیک کافی نیست. البته نباید به فدراسیون قبلی و فعلی خرده گرفت، زیرا عواملی مانند کرونا و تغییرات در راس فدراسیون و همچنین روند رو به افولی که دوچرخه‌سواری در چند سال اخیر داشته در رسیدن به این وضعیت موثر بوده است.

میزبانی در پایان درمورد انتخاب محمود رشیدی به عنوان رییس جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری و عملکردش در یک ماه اخیر گفت: پیش از این هیچ شناختی از رشیدی نداشتم، ولی برای او و همکارانش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم فرد سازنده‌ای باشند، ولی متاسفانه وقتی به انتخاب‌های چند وقت اخیر در کمیته فنی و سایر بخش‌ها نگاه می‌کنم کمی دلسرد و می‌شوم. انتخاب نفرات در کمیته‌های مختلف این واقعیت را به ذهن می‌آورد که انتصاب‌ها معامله‌ای بوده و به نظر می‌رسد به کسانی که پیش از انتخابات قول داده بودند پُست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: پراش: انتخاب صفرزاده براساس عملکردش در اردوها بوده نه فقط قهرمانی در انتخابی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری قادر میزبانی سعید صفرزاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری قادر میزبانی سعید صفرزاده دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت