Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان لحظاتی پیش با قدردانی از همه دست اندرکاران انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از مشارکت خوب مردم آبادان در انتخابات به عنوان یک حماسه بزرگ یاد کرد و گفت: این انتخابات هم برای دوستان انقلاب اسلامی و هم برای دشمنان بسیار حائز اهمیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:نتیجه عالی این انتخابات باعث شور و شعف دوستداران انقلاب و نظام اسلامی و سرافکندگی و روسیاهی دشمنان شد.

 فرماندار ویژه آبادان گفت:در شرایط جولان ویروس منحوس کرونا و تبلیغات صدها رادیو و تلویزیون بیگانه و‌معاند همه دیدند که برای قوام نظام اسلامی چه صف های طولانی و معنی داری در برگزاری انتخابات توسط مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی و البته در جغرافیای آبادان قهرمان تشکیل شد ویک انتخابات پر شور و بی نقص انجام گردید .

رئیس ستاد انتخابات آبادان اظهار کرد: باید از تلاش بی وقفه علما و روحانیت معظم منطقه و از جمله ائمه جمعه شهرستان آبادان و خصوصا امام جمعه انقلابی و پرتلاش و جهادی آبادان و همچنین همه نیروهای جهادی و نظامی و انتظامی و قضایی و امنیتی اقشار مختلف مردم تقدیر و تشکرکرد.

او ضمن تقدیر از فعالین رسانه ای و از جمله رسانه ملی و سایر رسانه ها از جمله خبرگزاری های و خبرنگاران و سایر اصحاب رسانه های مختلف تشکر کرد و افزود: حضور مستمر شورای تامین و فعالیت شبانه روزی هیاتهای اجرایی و هیاتهای نظارت و بازرسی شهرستان در این حماسه بزرگ نقش بسیار موثری داشتند که از همه اعضای محترم آنها تشکر میکنم.

موسوی در خصوص تاخیر پیش آمده در اعلام نتایج شورای شهر آبادان گفت: همانطوری که قبلا هم خدمت مردم شریف شهرستان آبادان عرض کردم مهمتر از همه چیز صیانت از آرای مردم بود که لازم بود با دقت هرچه تمامتر شمارش و تجمیع انجام شود و گرچه کار تجمیع آرا حوصله زیادی می طلبید.

اودر پایان ضمن تشکر از کلیه نامزدهای انتخاباتی اعم از آنانکه فرصت رقابت داشتند یا به هر دلیلی این فرصت را پیدا نکردند ضمن تبریک به منتخبین مردم نتیجه انتخابات شورای شهر آبادان را به شرح زیر اعلام کرد و اظهار نمود: همه نامزدهای انتخابات شورا و کسانی که شکایتی دارند اطمینان داشته باشند که به شکایات آنها مطابق قانون رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود:صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی