Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:44:10 GMT

رییس مرکز تحقیقات ژنومیک منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۳۴۵۱

رییس مرکز تحقیقات ژنومیک منصوب شد

با حکمی از سوی دکتر علیرضا زالی دکتر سیدمحمد پورحسینی به عنوان "رییس مرکز تحقیقات ژنومیک" منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در حکم انتصابی که از سوی دکتر زالی ابلاغ شده، آمده است:

«احتراما با استناد به بند ۱ ماده ۵ آیین  نامه تاسیس مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و تایید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه و با توجه به تجربه و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان " رییس مرکز تحقیقات ژنومیک" منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه توجهات ولی عصر(عج) و با استفاده از نیروهای مومن و معتقد در راه اعتلای امور پژوهش همواره موفق و موید باشید.»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پیش از این دکتر وحید رضا یاسایی ریاست این مرکز را بر عهده داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی

آفتاب‌‌نیوز :

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد