Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران از اجرای طرح تأمین مالی برای واحدهای تولیدی راکد استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به لزوم تحقق شعار سال اظهار داشت: مانع زدایی از روند تولید اهمیت زیادی دارد و در این راستا همه دستگاه های استان باید همکاری و مساعدت لازم با واحدهای تولیدی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح تأمین مالی در راستای کمک به واحدهای راکد استان اجرایی می شود؛ در این راستا سه طرح جهش تولید، طرح تام ویژه صنایع معدنی و طرح رونق تولید در دستورکار دولت قرار گرفته است.

استاندار تهران تصریح کرد: در طرح تام ویژه صنایع معدنی، بر اساس توافق با دو بانک تجارت و صنعت، معدن مقرر شده از محل منابع شرکت‌های دولتی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، تسهیلات به طرح‌های اجرایی با نرخ ۱۸ درصد پرداخت شود.

گفتنی است در این جلسه مشکلات ۱۱ طرح تولیدی و صنعتی در سطح استان تهران بررسی و اصمیمات لازم جهت تسهیل فعالیت آنها اتخاذ شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید طرح تأمین مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس