Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله «جوانه ها» که برنامه ای با اجرای نوجوان است امروز دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ با بخش های متنوع از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش برنا؛ برنامه این هفته "جوانه ها" در بخش اصلی به بررسی هنر گرافیک می پردازد.

هنرهای نگاشتاری یا هنرهای گرافیکی شامل کشیدن، طراحی کلیشه و گراور برای چاپ و طراحی گرافیکی است که در این برنامه صنایع گرافیک شامل همهٔ تکنیک‌ها و فعالیت‌هایی که در تولید یک کار چاپی نقشی ایفا می‌کنند به طور مختصر معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش گردشگری برنامه نیز شنوندگان از طریق امواج رادیویی سفری به خانه‌ی طباطبایی ها در شهر کاشان داشته  ‌و این مکان تاریخی معرفی می شود.

در برنامه امروز کتاب "بدجنس ها" نوشته "رولد دال"  با ترجمه محبوبه نجف  خانی از انتشارات افق معرفی می شود ، کتاب «بدجنس ها» برای گروه سنی ۱۳سال به بالا مناسب است،رولد دال در این کتاب می کوشد کودکان را مفهوم بدجنس بودن آشنا کند ؛ او در داستلان هایی که می نویسد به هیچ وجه کودکان را نصیحت نمی کند بلکه با خقل موقعیت های خنده دار و صحنه های ملموس برای آنها مخاطبان آثارش را وادار می کند درباره مفهوم بدی بیاندیشند ." رولد دال " ، ( ROALD DAHL ) ،  نویسنده معاصر انگلیسی سال 1983 موفق به دریافت جایزه " ویت برد " شد و در نوامبر 1990 درگذشت .

در بخش «خوشمزه» مجله "جوانه ها" شنوندگان با طرز تهیه کوفته ی مرغ آشنا می شوند.

و در ادامه با بخش تکنولوژی؛ در رابطه با معرفی بهترین برنامه های تلفن همراه و رایانک های  آموزش کودکان مطالبی بیان می شود.

بخش طنز نیز در این مجله نوجوانان در مورد دوران پَسا کرونا است .

برنامه "جوانه ها" را با اجرای تعدادی از نوجوانان  به تهیه کنندگی و مشاور محتوایی مریم قاسمی  ساعت ۱۴:۳۰به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گرافیک گردشگری تلفن همراه کودکان مجله رادیو فرهنگ جوانه ها هنر گرافیک کتاب بدجنس ها جوانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی