Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا، در گفتگو با فاکس نیوز خواستار اعمال فشار علیه ایران به خصوص در موضوع مذاکرات هسته‌ای شد.

او در این مصاحبه گفت: ما اهرم فشار زیادی را برای دولت کنونی (آمریکا در قبال ایران) به جا گذاشتیم. چندین هزار تحریم علیه رهبران ایران و اقتصاد ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ائتلافی از کشور‌های (عربی حاشیه) خلیج (فارس) و اسرائیل به عنوان دوست و همپیمان خود ایجاد کردیم تا در چارچوب ادامه مهار ایران و جلوگیری از دسترسی آن‌ها به پول و منابع و چیز‌های دیگر مورد نیاز (ایران) فعالیت کند.

وزیر خارجه سابق آمریکا افزود: دولت کنونی، اهرم‌های زیادی را دریافت کرده است تا بتواند علیه ایرانی‌ها فشار اعمال کند. همانگونه که می‌بینید بحث درباره غنی‌سازی ایران است. ایرانی‌ها متعهد به اعمال فشار علیه آمریکا هستند تا بتوانند در مذاکرات امتیازات بیشتری به دست آورند. 

پمپئو با تکرار ادعاهای خود علیه کشورمان گفت: «این رژیم، رژیمی نیست که ما با آن تعامل داشته باشیم. ما باید فشار حداکثری را ادامه دهیم و این رژیم را مجبور کنیم رفتار خود را تغییر دهد.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که در مذاکرات میان طرف‌های برجام، مقامات کشورمان بر لزوم لغو همه تحریم‌های ایران و ایجاد سازوکاری برای تضمین ماندن آمریکا در این توافق به منظور بازگشت تهران به آن تاکید کرده‌اند.

ششمین دور نشست کمیسیون مشترک برجام دیروز پیش در گراند هتل وین پایان یافت. سیدعباس عراقچی، رئیس هیئت کشورمان، از طرف‌های مذاکره خواست تا با جدیت و اراده قوی به منظور حفظ و احیای برجام، با واقع‌بینی تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایک پمپئو توافق هسته ای ایران مذاکرات برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها

                به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مردم دارالمومنین همدان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکا با گذشت چند ماه از جنگ همچنان ادامه دارد و به همین منظور مردم چهار استان ایلام، البرز، کرمان و همدان امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه راهـپیـمایـی کردند.

مردم مومن همدان ضمنِ محکومیتِ این جنایاتِ وحشیانه؛ همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم و فلسطین قهرمان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • ترکیه: از تمام ابزار‌ها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • ترکیه: از تمام ابزارها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • مهار ایران توسط چین؛ چالش‌هایی برای اهرم فشار آمریکا
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران، پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها