Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:43:49 GMT

پاداش کافی نیست، زیرساخت بسازید

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۵۲۲۵

پاداش کافی نیست، زیرساخت بسازید

دکتر نوبخت همان طور که روز چهارشنبه به ملی پوشان وعده داده بود پاداش صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی 2022 را به حساب وزارت ورزش واریز کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، رییس سازمان برنامه و بودجه ی کشور پیش از این از تصویب کمک 51 میلیارد تومانی به فدراسیون فوتبال خبر داده بود که 30 میلیارد تومان آن از طریق وزارت ورزش و جوانان به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال به سبب دریافت این کمک ها ضمن حمایت خوبی که از تیم ملی در یکی دو ماه اخیر داشت تمرینات تیم های ملی بانوان را هم استارت زد که این اتفاق خوب منجر به بازگشت فوتبال بانوان با رنکینگ فیفا شد. از سویی در هفته های اخیر شاهد بودیم تیم ملی بانوان برای شرکت در تورنمنت بلاروس به این کشور سفر کرد و تیم ملی جوانان فوتبال بانوان ایران هم در تورنمنت کافا حاضر شد. 

 

نکته ی جالب اینکه گفته می شود دکتر نوبخت روز پنج شنبه و بعد از وعده ای که به ملی پوشان داده بود پاداش ملی پوشان را پیگیری و گفته می شود همان روز پاداش ها به حساب وزارت ورزش واریز شد و قرار بود امروز پاداش ویژه ی دولت برای ملی پوشان به حساب آنها بنشیند. 

 

در همه ی جای جهان این طور است. دولت به تیم ملی کمک می کند. به این خاطر که تیم ملی – تیم ملی است. متعلق به همه ی مردم کشور و موفقیتی که تیم ملی رقم می زند شادی همگانی و غرور اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. نمونه اش به تازگی وزیر ورزش عراق اعلام کرده 5 میلیون دلار به فدراسیون فوتبال این کشور برای آماده سازی تیم ملی به حضور شایسته در دور نهایی مقدماتی جام جهانی و در نهایت صعود به جام جهانی کمک خواهد کرد. تیم ملی فوتبال ایران هم برای صعود به جام جهانی نیازمند برپایی اردوی تدارکاتی در خارج از کشور است. باید با تیم های خوب خارجی بازی کند. در تهران و در زمین های خوب تمرین کند و ... همه ی این نیازمند در نظر گرفتن بودجه ی مناسب است که بی تعارف دست کم در فوتبال ایران فدراسیون فوتبال این بودجه را در اختیار ندارد. به خصوص که از خیلی از حقوق بهره مند نیست و تحریم خزانه داری آمریکا موجب انسداد درآمدهای فدراسیون فوتبال در فیفا شده است. 

 

به دلیل کمبود بودجه بیش از دو سال بود که تیم های فوتبال بانوان تمرین و اردو نداشتند! هنوز زمین شماره یک کمپ تیم های ملی ترمیم نشده است. ساختمان فدراسیون فوتبال درکمپ تیم های ملی در حد یک نقشه باقی مانده است و همه این ها به این دلیل است که فدراسیون فوتبال بودجه ی کافی در اختیار نداشت و از همه مهمتر که در زمینه ورود فن آوری VAR هنوز قدم مثبتی بر نداشته ایم. بنابراین تنها راه برون رفت از بحران این است که دولت با فوتبال مهربان بماند و باز هم به فدراسیون فوتبال کمک کند. به خصوص برای انجام پروژه های سخت افزاری.

وزارت ورزش و جوانان تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال مسعود سلطانی‌فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال مسعود سلطانی فر فدراسیون فوتبال وزارت ورزش ملی پوشان جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت

مجید قنبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به هفته معلم تاکید کرد: به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم آئین معنوی غبارروبی گلزار شهدا و در تمام مدارس شهرستان میامی اعم از شهری و روستایی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری از مدارس روستایی در شهرستان میامی در طول دولت سیزدهم رفع شده است، تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته دغدغه تفکیک جنسیتی مردم روستای فرومد به واسطه کمبود فضای آموزشی خوشبختانه انجام و کلاس بندی‌های جدیدی در مدرسه این روستا صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش میامی با بیان اینکه ایجاد زمین ورزشی تایکو در روستای فرومد، در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این طرح گذاشته که که با همکاری دهیاری و شورا شاهد اجرای آن هستیم.

قنبریان با بیان اینکه مطالبات مردمی و دغدغه دانش آموزان روستاهای شهرستان میامی موضوع مهم امتحانات نهایی بود، گفت: در فرومد حوزه امتحان نهایی وجود نداشت و این دشواری‌هایی را برای دانش آموزان به دنبال می‌آورد که خوشبختانه این مشکل برای ۱۱ دانش‌آموز این روستا حل شده است.

وی با بیان اینکه در روستای عباس آباد با پیگیری‌های انجام شده، زمین چمن آماده سازی و در ماه‌های آتی به بهره برداری کامل خواهد رسید، ابراز کرد: مجموعه ورزشی انقلاب میامی نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی تکمیل و چمن آن نیز اجرایی شده است برای روشنایی و سرویس بهداشتی این ورزشگاه همچنین ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که شاهد اجرای کامل این طرح خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش میامی با بیان اینکه مجموعاً ۹ میلیارد ریال برای مجموعه ورزشی انقلاب هزینه می‌شود، گفت: این زیرساخت، فرصت خوبی را برای نوجوانان و دانش آموزان شهرستان مهیا می‌کند تا بتوانند فعالیت‌های ورزشی داشته باشند.

قنبریان با بیان اینکه بعد از ۳۳ سال خانه معلم در شأن فرهنگیان میامی بازسازی شده و در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: خانه ورزش عباس آباد با پیگیری شورا و دهیار بخش خصوصی تکمیل و افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه دغدغه دانش آموزان نردین برای امتحانات نهایی و تردد به رضوان نیز خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده حل شد و حالا در شهرستان میامی بر خلاف سال‌های قبل سه حوزه امتحان نهایی خواهیم داشت.

مدیر آموزش و پرورش میامی با بیان اینکه رشته انسانی نیز در نردین راه اندازی شده است، گفت: این موضوع هم در زمره مطالبات مردم بود که محقق شد.

قنبریان از افتتاح مدرسه سه کلاسه نردین، دو کلاسه شریف آباد و نمازخانه مدرسه کلاته اسد نیز خبر داد و بیان کرد: خوابگاه امیر کبیر و مدرسه حضرت فاطمه (س) در رضوان کلنگ زنی و برای تکمیل آن هشت میلیارد تومان نیز اعتبار گذاشته شده است.

قنبریان بیان کرد: برای زمین چمن مدرسه شهید طاهری میامی نیز ۲۰۰ میلیون جذب شده در هفته‌های آتی شاهد پهن کردن چمن آن خواهیم بود تا دانش آموزان بتوانند از آن بهره بگیرند.

کد خبر 6094352

دیگر خبرها

  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت