Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@23:06:50 GMT

یک پیام تبریک صنفی به ابوالفضل جلیلی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۵۳۶۴

یک پیام تبریک صنفی به ابوالفضل جلیلی

انجمن صنفی کارفرمایی کارگردانان سینمای ایران طی پیامی موفقیت اخیر ابوالفضل جلیلی در جشنواره شانگهای را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک انجمن صنفی کارفرمایی کارگردانان سینمای ایران به کارگردان فیلم "مسیر معکوس" آمده است: «یک بار دیگر و با نهایت خرسندی موفقیت دیگری در زمینه حضور سینمای ایران در عرصه‌های جهانی را به دست اندرکاران سینما تبریک می گوییم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای ابوالفضل جلیلی جایزه بهترین کارگردانی را برای فیلم "مسیر معکوس" در جشنواره شانگهای کسب کرده است . این موفقیت از آنجایی اهمیتی مضاعف می یابد که در شرایط ناگوار همه گیری بیماری کرونا که بیشتر حرفه های گروهی را به رکود و تعطیلی کشانده ، سینمای زنده و سربلند ایرانمان همچنان فعال به پویایی و رشد خود ادامه می دهد  و حضور فیلمی از این سینما در جشنواره های سینمایی جهان می تواند نظرها را به خود جلب کند .

ما اعضای شورای مرکزی انجمن صنفی کارفرمایی کارگردانان سینمای ایران این موفقیت ارزنده را به همکارمان آقای جلیلی تبریک می گوییم و در انتظار موفقیت‌های دیگر کارگردانان سینمای ایران در سطح جهانی هستیم.
شورای مرکزی انجمن صنفی کارفرمایی کارگردانان سینما»/ایسنا

بیشتر بخوانید

ابوالفضل جلیلی بعد از کسب جایزه جام طلایی : امیدوارم روزی با فیلمسازان چینی همکاری کنم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای ایران ابوالفضل جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس‌جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا نوشت: پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

رئیس جمهور در این پیام تصریح کرد: با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی