Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@00:44:14 GMT

آغاز بهره برداري از طرح‌هاي ملي مناطق آزاد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۵۹۳۰

خبرگزاری آریا- بهره برداری از 50 طرح تولیدی، اقتصادی و زیربنایی در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در شش استان با حضور رئیس جمهور به صورت تصویری آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در هفتاد و چهارمین برنامه از افتتاح طرح‌های ملی، ابتدا دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های این نهاد ارائه می‌کند و پس از پاسخ به سئوالات آقای روحانی بهره برداری از این طرح‌ها آغاز می‌شود، در پایان این مراسم هم رئیس جمهور سخنرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این 50 طرح تولیدی، اقتصادی و زیربنایی در استان‌های هرمزگان، آذربایجان شرقی، خوزستان، گیلان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان به بهره برداری خواهند رسید.
از مجموع این طرح‌ها؛ 9 واحد اقتصادی و تولیدی در منطقه آزاد کیش؛ 15 طرح تولیدی و اقتصادی در منطقه آزاد ارس؛ 15 طرح تولیدی و زیربنایی در منطقه آزاد قشم و 11 طرح اقتصادی و زیربنایی در منطقه آزاد اروند با دستور رئیس جمهور بهره برداری از آن‌ها آغاز می‌شود.
همچنین عملیات اجرایی 52 طرح اقتصادی و زیربنایی دیگر هم در مناطق آزاد تجاری کیش، قشم، اروند، ارس، انزلی، ماکو و چابهار آغاز خواهد شد.
این طرح‌های تولیدی، اقتصادی و زیربنایی با سرمایه گذاری 70 هزار و 65 میلیارد تومان برای 920 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهره برداری اقتصادی و زیربنایی منطقه آزاد بهره برداری مناطق آزاد طرح تولیدی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سعید شهند افزود: انتقال حداکثری آب به دریاچه ارومیه در دستور کار است و در این راستا منطقه گدار نقده به منطقه حفاظت شده تبدیل شده است.

 وی ادامه داد: این نظارت ها در مسیر کانال انتقال آب از کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه تشدید شده و ۲ پاسگاه در فصل زراعی در این مکان بر برداشت مجاز آب نظارت داشته و رصد فیزیکی و آنلاین با دوربین های مداربسته را انجام می دهند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: سال گذشته ۱۶ مورد پرونده قضایی در زمینه برداشت غیر مجاز آب تشکیل و مراجع قانونی ارجاع شد و این گشت و کنترل ها همچنان ادامه دارد و با افراد متخلف برخورد جدی می شود.

 وی اظهار کرد: تنها برداشتی که انجام می شود، حق آبه کشاورزان و بهره برداران محلی است که سالیان سال به اندازه نیاز و با مجوز برداشت داشته اند.

 

دیگر خبرها

  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است