Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه نیمه تمام حوزه علمیه امام خامنه ای در مرکز خراسان شمالی، اظهار داشت: ساخت این حوزه علمیه به علت پاره ای مشکلات از جمله وصل نشدن انشعابات تاکنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

وی افزود: وقتی یک نیازی در استان یک دهه قبل تشخیص داده می شود باید سریعا پیگیری و پاسخ داده شود به گونه ای که این پروژه باید در ۲ تا سه سال مورد بهره برداری قرار می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی با بیان اینکه برای افتتاح این پروژه از لحاظ اعتباری مشکلی نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه، بر شان علمی استان افزوده می شود به گونه ای که با این اقدام می توانیم از مهاجرت طلبه هایمان به استان های دیگر برای ادامه تحصیل جلوگیری کنیم.

وی افزود: در واقع هم اکنون یکی از معضلات استان مهاجرت دانشجویان و یا طلبه های ما برای ادامه تحصیل در سطوح عالی به استان های دیگر است که بعضا به‌دلیل نبود زیر ساخت های لازم تصمیمی نیز برای بازگشت به استان خود ندارند.

شجاعی با اشاره به اینکه مسکن مشکل اصلی ۲ هزار و ۷۰۰ طلبه استان است، تصریح کرد: برای تامین مسکن طلبه های استان در طرح اقدام ملی هیچ‌گونه محدودیتی نداریم و تاکنون ۶۲۹ نفر برای تامین مسکن در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده اند که تا تیرماه بحث پالایش اطلاعاتی آنها برای واگذاری و جانمایی زمین انجام خواهد شد.

جذب ۱۱۲ طلبه خراسان شمالی در آموزش و پرورش

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز گفت: در سال جاری ۱۱۲ طلبه از طریق های آزمون های سراسری سازمان سنجش برای تدریس در مقاطع مختلف جذب وزارت آموزش و پرورش شدند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری با بیان اینکه حوزه علمیه امام خامنه ای از محل پروژه های سفر مقام معظم رهبری به استان است، گفت: هم اکنون ۱۹۰ نفر از طلبه های سطح۳ این حوزه علمیه در حسینیه که بصورت اجاره ای است تحصیل می کنند و از فضای آموزشی و کتابخانه ای مطلوبی برخوردار نیستند.  

وی افزود: با افتتاح این پروژه و استقرار حدودا ۲۰۰ طلبه سطح ۳ دیگر شاهد مهاجرت طلبه ها برای ادامه تحصیل نخواهیم بود و شاهد تربیت ۲۰۰ مبلغ ارزش های اسلامی در استان خواهیم بود.

هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ طلبه در حوزه های علمیه خراسان شمالی تحصیل می کنند.

برچسب‌ها بجنورد حوزه علميه مقام معظم رهبری استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد حوزه علميه مقام معظم رهبری بجنورد حوزه علميه مقام معظم رهبری استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی خراسان شمالی حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد