Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان از ارزان شدن‌ میوه تا هفته آتی به دلیل فزونی محصول و نبود تقاضای خرید خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی دارایی نژاد، بیان کرد: در حال حاضر کشت فراوان و بار در میدان فزونی گرفته است، اما برای خرید استقبالی نشده است چراکه همچنان میوه ها گران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دارایی نژاد به عنوان نمونه قیمت گیلاس را در میدان بین 20 تا 30 در هر کیلو تخمین زد و افزود: گیلاس معمولی تا 20 هزار تومان فروخته می شود.

وی نسبت به ناتوانی در خرید میوه از سوی مردم، احساس شرمندگی کرد و گفت: کرایه حمل یا سبد و طناب و کاغذ برای بسته بندی بسیار گران است که در مجموع بر قیمت تاثیر می گذارد.

وی افزود: متاسفانه همه این مبالغ دست به دست هم می دهد و ربطی به ارز ندارد ولی در حال رصد برای متعادل تر شدن قیمت ها هستیم.

دارایی نژاد مشکل بعدی را متوجه کشاورزان دانست و قول داد هفته آینده 20 درصد در تمام محصولات کشاورزی کاهش قیمت داشته باشیم چراکه با فزونی بار و عدم خرید توسط مشتری، قیمت ها قطعا می شکند.

وی وزارت جهاد را فشل ترین وزارتخانه دانست و گفت: در کجای دنیا اینگونه کشاورز را ول کرده اند و بر کشاورزی نظارت نیست؟

دارایی نژاد افزود: امروز کشاورز بار خود را به کسی می دهدکه بتواند با قیمت بیشتری به او بفروشد و ما همه را مبرا نمی دانیم.

همچنین اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه میوه فروشان یا اتحادیه ها پلی ارتباطی هستند و تنها بر سود مصوب نظارت دارند، گفت: نمی دانیم گرانی از مواد اولیه و کود و سم ناشی می شود یا مسئله ای کلی تر است اما از زمانی که بار را از میدان مرکزی خریداری می کنیم، با سود مصوب نیز عرضه می نماییم.

وی افزود: ما در حال مدیریت هستیم اما قطعا تخلف هم دیده می شود که بدان رسیدگی می کنیم.

منبع: رادیو گفتگو

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارزان شدن میوه گرانی میوه قیمت میوه دارایی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سنگ قبر هم نجومی شد

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبرفوری، قیمت سنگ در ارزان ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می رسد. ارزان ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900166

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد