Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با توجه به فعالیت بخش مسافری این فرودگاه در کنار بخش پرواز‌های کارگو، یکی از برنامه‌هایی که به صورت جدی از ۲ سال گذشته تاکنون در پیام در حال اجرایی شدن است، ارتقای الزامات ایمنی در این فرودگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به همین منظور یکی از فعالیت‌هایی که هم اکنون در فرودگاه بین المللی پیام در حال اجرایی شدن است ارتقای امنیت بخش مسافری و کارگو در این فرودگاه است، که برای تحقق هر چه بهتر این مهم به روز رسانی تجهیزات زمینی پیام در حال انجام است.

ثناگو مطلق گفت: تاکنون بیش از ۳۵ درصد تجهیزات زمینی بخش فرودگاهی پیام به روز رسانی شده است و بنا داریم تا پایان سال جاری تمام تجهیزات در این بخش را نیز به روزرسانی کنیم.

او با بیان این که امروز پیام به یکی از بهترین فرودگاه‌های کشور از نظر زیر ساختی، تجهیزاتی و امنیتی تبدیل شده است، افزود: از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی پرواز‌ها در این فرودگاه به روز رسانی روشنایی باند فرودگاه بوده که این طرح نیز به صورت کامل اجرایی شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: بهسازی تجهیزات سوخت رسانی و آموزش نیروی انسانی برج مراقبت فرودگاه از دیگر مواردی است که برای ارتقای سطح ایمنی پرواز‌های مسافری و کارگو در فرودگاه بین المللی پیام در حال اجرایی شدن هستند.

تعاریف مختلفی برای کارگو وجود دارد و در کشورهای مختلف ممکن است این عبارات معناهای مختلفی داشته باشد. در صنعت حمل و نقل و بازرگانی خارجی هر کس بسته به نوع فعالیت خود از این کلمه برداشت خاصی می‌کند. به عنوان مثال کارگو را در کشوری چون آمریکا چنین تعریف می­ کنند: تمامی مواد، کالاها، مصالح،مال التجاره اعم از چهارپایان، لوازم شخصی مسافران، اجزا و قطعات لوازم خودرو، نامه و حتی چمدان های همراه مسافر که به صورت حمل هوایی، دریایی و یا زمینی حمل می شود و دارای بارنامه هوایی، دریایی و زمینی و یا دارای هرگونه رسید حملی از شرکت حمل کننده است را کارگو می ­نامند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی منطقه ویژه اقتصادی پروازهای فرودگاه فرودگاه بین المللی پیام روز رسانی پیام در حال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»

موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • سیب زمینی جوانه زده قابل مصرف است؟
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان