Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش بازرسان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، دو مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال در یکی از شهرک‌های بزرگ مسکونی تهران کشف و جمع آوری شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، با افزایش دمای هوا و ضرورت کاهش بار شبکه توزیع برق کشور و در راستای طرح مبارزه با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال، بازرسان منطقه برق افسریه از مناطق ۲۲ گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و کارشناسان دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت، موفق شدند دو مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال را که در یکی از شهرک‌های مسکونی بزرگ، به شکل مخفیانه در حال فعالیت با استفاده از برق غیرمجاز بود، شناسایی و با همراهی عوامل قضائی و انتظامی اقدام به جمع‌آوری ماینرهای نصب شده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعید جهانی، مدیر منطقه برق افسریه با بیان این که متخلفان به‌منظور خنک کردن ماینرهای این مزارع از ۵ دستگاه کولرگازی، ۳ دستگاه کولر آبی و ۷ هواکش صنعتی استفاده می‌کردند افزود: برق مورد استفاده این دو مزرعه معادل مصرف بیش از ۱۵۰ مشترک خانگی بود که به شکل غیرمجاز، از کابل‌های زمینی تأمین می‌شد و با هوشیاری کارشناسان این منطقه و دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، شناسایی و قطع شد.

وی افزود: با همراهی نیروی انتظامی، ماینرهای غیرمجاز، جمع‌آوری و با تشکیل پرونده، پیگیری‌های حقوقی و قضائی و پرداخت خسارات وارد به شبکه توزیع برق نیز در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماینر غیرمجاز استخراج رمزارز شهرک مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  با بیان اینکه  نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران آغاز شده است گفت: در منطقه جنوب غرب تهران قرار دارد  از جمله ۱۷ و ۱۸ ، ۱۳ هزار پلاک فرسوده قرار دارد که بخش عمده ای از آنها  واحد های مسکونی کوچک و ریز دانه است.

وی افزود: در سال های گذشته  امکان نوسازی و ساخت را نداشتند که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده این روند و موانع برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: با آزادسازی این اراضی ۱۳ هزار پلاک واقع در بافت فرسوده مناطق ۱۷ و ۱۸ در مسیر راه‌آهن در مدار نوسازی قرار می‌گیرد که خود می‌تواند ۳۰ هزار واحد مسکونی را وارد مدار ساخت و ساز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز