Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل اتحادیه تعاونی عشایری دامداران متحرک گفت: هم اکنون مقدمات خرید تضمینی دام به تعداد محدود در استان فارس انجام شده است.

به گزارش قدس آنلاین فضل خرم درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی دام اظهار کرد: مقدمات خرید تضمینی دام از دامدار شروع شده که با توجه به مباحث استان‌ها پیش بینی کرده‌ایم که خرید هر چه سریع‌تر صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هم اکنون در استان فارس مقدمات خرید به تعداد محدود انجام شده و پشتیبانی امور دام دلیل تاخیر در خرید را ظرفیت محدود کشتارگاهی استان‌ها اعلام کرده است.

خرم قیمت کنونی هر کیلو بره در بازار را ۵۳ تا ۵۸ هزار تومان، میش را ۲۷ تا ۳۴ هزار تومان و بزغاله را ۵۱ تا ۵۳ هزار تومان اعلام کرد.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی عشایر دامداران متحرک ادامه داد: با اتخاذ تدابیر وزارت جهاد برای تامین دام پیش بینی می‌شود که ۳۰۰ هزار تن از گوشت مورد نیاز کشور توسط جامعه عشایر تامین شود.

این مقام‌مسئول در پایان با اشاره به تاثیر خشکسالی در تامین نهاده‌های دامی تصریح کرد: با توجه به شرایط خشکسالی و کاهش ظرفیت مراتع در صورت تامین صد درصد نهاده‌های دامی هم قیمت تمام شده بالا می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خرید تضمینی دام عشایر دامداران خرید تضمینی دام مقدمات خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۶۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال