Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@22:41:23 GMT

وایت در رادار ۳ تیم بزرگ اروپا

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۷۲۷۳

وایت در رادار ۳ تیم بزرگ اروپا

به گزارش خبرگزاری فارس، بن وایت در فصلی که گذشت آنقدر خوب کارکرد که نه فقط به تیم ملی انگلیس دعوت شد بلکه نامش در فهرست خرید چندین تیم بزرگ قاره سبز قرار گرفت.

وایت ۲۳ ساله که ۳ هفته قبل توسط گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس فراخوانده شد، طبق نوشته روزنامه دیلی میرر در هفته های اخیر باشگاه های آرسنال و رئال مادرید به همکاری با این مدافع جویای نام علاقمند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نیز روزنامه دیلی میرر، چاپ انگلیس گزارش کرده باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه نیز نام بن وایت در فهرست خرید تابستانی ثبت کرده است.

طبق گمانه زنی های این رسانه، ارزش این بازیکن حدود ۴۰ میلیون پوند است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، بی بی سی گزارش داد که برخی از اطلاعات شخصی پرسنل وزارت دفاع انگلیس در سیستم پرداخت حقوق و دستمزد در یک حمله هکری در دسترس قرار گرفته است.

بی بی سی گفت: این سیستم توسط یک پیمانکار خارجی مدیریت می شد و هیچ اطلاعات عملیاتی وزارت دفاع نشر پیدا نکرده  واین وزارت خانه بلافاصله، سیستم را از دسترس خارج کرده است.

بر اساس این گزارش، اطلاعاتی مانند نام و مشخصات بانکی اعضای فعلی و برخی از اعضای سابق نیروی دریایی سلطنتی، ارتش و نیروی هوایی به خطر افتاده است.

وزارت دفاع انگلیس تاکنون به درخواست رسانه‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • ترکیب جدید وایت فمیلی مشخص شد؛ آیا برادر بری جانشین او خواهد بود؟/ اخبار WWE
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶