Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@00:27:08 GMT

ممنوعیت پروازهای روسیه تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۷۳۸۲

ممنوعیت پروازهای روسیه تکذیب شد

تین نیوز

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری خبر ممنوعیت پروازهای روسیه به دلیل شیوع کرونا در این کشور را تکذیب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، دیروز سعید نمکی وزیر بهداشت از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست لغو پروازهای روسیه به دلیل افزایش شیوع کووید ۱۹ در این کشور را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا امروز برخی منابع، خبری مبنی بر ابلاغ ممنوعیت پروازهای روسیه از سوی کاپیتان تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری را منتشر کرده‌اند.

در همین ارتباط، ابوالقاسم جلالی معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار مهر با تکذیب این خبر گفت: سازمان هواپیمایی کشوری تاکنون ابلاغیه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر ممنوعیت پروازهای روسیه نداشته است.

بیشتر بخوانید:

ضرورت توقف پروازها به مقصد مسکو

 

وی ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا باید چنین تصمیمی اتخاذ کند و سازمان هواپیمایی در جایگاهی نیست که رأساً انجام پروازها را متوقف کند.

به گفته جلالی، ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه‌ای در خصوص پروازهای روسیه نداشته و هر زمان این موضوع در این ستاد تصویب و به سازمان هواپیمایی ابلاغ شود، بلافاصله این سازمان مأموریت پروازهای روسیه را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا لغو پروازهای روسیه سازمان هواپیمایی کشوری معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ستاد ملی مقابله با کرونا لغو پروازهای روسیه ممنوعیت پروازهای روسیه سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین "طهماسبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر مبارزه با سرقت گفت: از اقدامات ماموران پلیس در خصوص مقابله با جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکر می‌کنم.


وی ضمن تاکید بر مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: دیگر سازمان‌های مسئول باید در خصوص مبارزه با سرقت و موادمخدر کمک کار پلیس باشند.
وی با تاکید بر ارتقای انگیزه کارکنان پلیس در خصوص ماموریت‌های محوله افزود: پایش تصویری استان یزد باید تکمیل و به روز شود تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: نهاد‌های امنیتی باید تلاش کنند تا در خصوص ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان اقدامات موثری را انجام دهند.


همچنین در این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: در بحث سرقت‌ها که دغدغه مردم هست روند کاهشی را شاهد هستیم البته موضوعات مختلفی در سرقت نقش دارد.


وی بحث اعتیاد را نیز از عوامل مهم بروز سرقت‌های خرد دانست و افزود: پلیس یزد جمع آوری معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داده و در هر مقطعی که معتادان ولگرد جمع آوری شدند شاهد کاهش سرقت نیز بوده ایم.


وی خواستار افزایش ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر شد و گفت: طرح پابند الکتریکی از دیگر موارد مثبتی بوده که در استان اجرا شده و نتایج خوبی را در پی داشته است.


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس راه استان یزد در ۲ سال متوالی کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی را داشته و رتبه برتر کشور در این خصوص را کسب کرده است.


سردار بهدانی فرد یادآور شد: از همکاری خوب مسئولان دستگاه قضایی با پلیس استان یزد تشکر می‌کنم؛ چراکه این موضوع باعث ایجاد امنیت مطلوب در استان شده است.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • بهبود معیشت کارگر ران اهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • بهبود معیشت مشاغل کارگری راهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • نیازمند شبکه تنظیم‌گری کشوری هستیم