Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@09:10:37 GMT

برگزاری مجموعه وبینار «شبانه‌های‌ زیست‌شناسی»

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۰۲۵

برگزاری مجموعه وبینار «شبانه‌های‌ زیست‌شناسی»

پردیس علوم دانشگاه تهران مجموعه وبینار شبانه‌های زیست‌شناسی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، دانشکده زیست‌شناسی پردیس علوم دانشگاه تهران با هدف معرفی دستاوردهای مهم زیست‌شناسان کشور به جامعه علمی و عمومی مجموعه سخنرانی‌هایی با عنوان «شبانه‌های زیست‌شناسی» از دوم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

این مجموعه سخنرانی‌ها در زمینه‌های تحقیقاتی نوین و متنوع با موضوعات تنوع زیستی خلیج‌فارس، پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی، تحقیقات در زمینه سرطان و راهکارهای درمان آن و زیست فناوری، چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱ از طریق اسکای‌روم به نشانی https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

skyroom.online/ch/sci-ut/biology-lecture برگزار می‎شود.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، ۲ تیر ماه ۱۴۰۰ دکتر رضا ندرلو، دانشیار دانشکده زیست‌شناسی دانشگاه تهران وبینار رایگان خلیج‌فارس با تنوع زیستی بالا در پوست تخم‌مرغ، ۹ تیرماه ۱۴۰۰ دکتر جواد حامدی، استاد دانشکده زیست‌شناسی دانشگاه تهران وبینار سیر تحولات زیست فناوری میکروبی و آینده آن، ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۰ دکتر علی محمد علیزاده، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران وبیناری با موضوع کاربرد اشعه گاما در سرکوب سیستم ایمنی جهت ایجاد تومورهای زنوگرافت به عنوان یک مدل مناسب در تحقیقات سرطان و ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۰ دکتر امیر علی حمیدیه، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران وبینار پزشکی بازساختی راهی به سوی آینده را برگزار می‌کنند.

شرکت در سخنرانی‌ها آزاد و بدون دریافت هزینه است و افرادی که به دریافت گواهی نیاز دارند، می‌توانند از طریق لینک https://science.ut.ac.ir/web/biology/bio-nights-register به صورت رایگان ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زيست شناسي دانشگاه تهران وبینار دانشگاه تهران تهران وبینار زیست شناسی ۱۴۰۰ دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش

دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش‌گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش‌گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم پنج استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی‌ است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»