Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این‌باره گفت: شرکت ایساکو از مرداد ماه سال گذشته به صورت جدی در حال توسعه شبکه فروشگاه‌های مجاز است و این امر از خرداد ماه امسال با جذب فروشگاه‌های جدید قوت گرفته است.
شهرام غلامی در این خصوص افزود: برنامه شرکت ایساکو در خصوص توسعه فروشگاه‌های مجاز، همواره بر پایه ارتقای کیفی و بهبود عملکرد شبکه موجود بوده و افزایش کمی تعداد فروشگاه‌ها، در اولویت بعدی مجموعه قرار داشته است، این اولویت‌بندی همچنان در روند کار شرکت قرار دارد، اما در مدل جدید توسعه فروشگاه‌های مجاز که از سال گذشته در ایساکو آغاز شده، اعطای امتیاز با توجه به نیازمندی هر شهر صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شرکت ایساکو در حال حاضر با دارا بودن بیش از هزار فروشگاه مجاز در سراسر کشور، در حال جذب فروشگاه جدید در مناطقی است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، نیاز به ارتقای کمی در آن به منظور تسهیل دسترسی مشتریان، لازم به نظر می‌رسید.
معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو افزود: متقاضیان برای اطلاع از شرایط اخذ امتیاز فروشگاه مجاز ایساکو و ثبت درخواست جذب، به سایت این شرکت به نشانی www.isaco.ir مراجعه کنند. این مجموعه نیز پس از بررسی استانداردهای کیفی، فضای فروشگاهی و مصاحبه تخصصی با متقاضی، در صورت وجود شرایط لازم، امتیاز و مجوز تاسیس فروشگاه مجاز را به وی اعطا خواهد کرد.
غلامی گفت: افزایش تعداد فروشگاه‌ها و ارتقای استانداردهای تاسیس فروشگاه‌ها، همچون سایر فعالیت‌های مجموعه به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات و افزایش رضایت مشتریان صورت می‌گیرد و امیدواریم این اقدام نیز گام موثری در راستای نیل به اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو باشد.
گفتنی است، فروشگاه‌های مجاز به عنوان نمایندگان شرکت ایساکو، مسوولیت فروش قطعات و لوازم یدکی استاندارد، با بسته‌بندی هولوگرام‌دار این شرکت را به عهده دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی قطعات یدکی ایران خودرو ایساکو خدمات پس از فروش ایران خودرو انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی فروشگاه های مجاز ایران خودرو شرکت ایساکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان بندرعباس روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع راننده خودرو را رها و متواری شد که در بازرسی از خودروی توقیفی یک کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت‌های سنگین و تعدادی انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6094700

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • لوازم یدکی رنو
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی