Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، حسن صبوری در این زمینه افزود: این متقاضیان باید در اسرع وقت مدارک خود را در سامانه مسکن اقدام ملی به نشانی https://tem.mrud.ir/ بارگذاری کنند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام جدید، تکمیل ظرفیت ثبت‌نام مرحله اول شهر قم و تعداد سهم اختصاصی یک هزار و ۷۵۵ واحد است که بعد از پالایش و بررسی احراز شرایط متقاضیان، افراد بر اساس سهم تعیین شده به پروژه‌ها معرفی و متصل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان با بیان این‌که هر گونه اقدام و تصمیم از سوی وزارت راه و شهرسازی به استان‌ها ابلاغ خواهد شد، بیان کرد: ثبت‌نام کنندگان مرحله جدید اقدام ملی در خصوص اقدامات و جزییات مراحل بعد، هیچ‌گونه مراجعه‌ای به اداره‌های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نداشته باشند.

مجموع سهم مسکن‌های پیش‌بینی شده استان قم در برنامه جامع مسکن کشور ۱۳ هزار و ۲۰۰ واحد است که ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد در اراضی ملی، ۲ هزار و ۲۰۰ واحد در بافت‌های فرسوده و ۴۰۰ واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث می‌شود.

در فاز اول طرح اقدام ملی چهار هزار و ۴۰۰ متقاضی نام‌نویسی کردند که ۲ هزار و ۵۰۰ واحد آن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پنج پروژه زیتون ۶ الی ۱۰، محله ۱۰ (اراضی ۱۷ هکتاری) و اراضی ۲۲ هکتاری مرکز محلات پردیسان ساخته می‌شود.

کلنگ یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی فاز اول نیز توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه پارسال در این استان به زمین زده شد. این واحدها در اراضی ۲۷ هکتاری واقع در ابتدای بلوار دانشگاه پردیسان قم احداث می‌شود.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن قم وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن قم وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن قم وزارت راه و شهرسازی راه و شهرسازی اقدام ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است

دریافت 57 MB

عباس پوریانی در حاشیه بازدید از اراضی تصرف شده ساحلی در نوشهر با اظهار این که صیانت از عرصه‌های ملی و ساحلی وظیفه دستگاه‌های متولی است، افزود: برخی افراد بدون آن که سازه و مستحدثاتی در این عرصه‌ها داشته باشند، اقدام به تصرف می‌کنند در حالی متولیان امر نباید اجازه چنین کاری را دارد.

وی به متخلفان و متصرفان اراضی ملی و ساحلی هشدار کرد که برخورد دستگاه قضائی با آنان جدی و قاطع خواهد بود و همچنین کسانی که قصد تعرض به اراضی را دارند از قصد خود عدول کنند زیرا برخورد جدی با آنان به عمل خواهد آمد.

وی ساخت وساز در اراضی ملی را از دیگر مشکلات در استان مازندران بیان کرد و گفت: علی رغم آن که حکم تخریب و تخلیه برای این سازه‌ها صادر شده است ولی تاکنون برای اجرای حکم اقدام نشده است درحالی که عدم اجرای حکم سبب می‌شود که دیگر متخلفان متجری شوند و

کد خبر 6088281

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم