Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:30:50 GMT

یوگی حالا می توانیم رویای چه چیزی را داشته باشیم؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۴۵۶

یوگی حالا می توانیم رویای چه چیزی را داشته باشیم؟

آلمان موفق شد در دومین مسابقه خود پرتغال را شکست دهد تا ناگهان حتی امید به قهرمانی مانشافت نیز جان بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلمان پس از شکست برابر فرانسه در بازی نخست، در دومین مسابقه خود در یورو 2020 موفق شد 4-2 پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی، را شکست دهد تا امید به اردوی مانشافت و هوادارانش بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، با این پیروزی و نمایش عالی شاگردانش نشان داد که این تیم هنوز می تواند برابر رقیبانی پر قدرت، برنده شود.

بیلد آلمان بار دیگر مطلبی پراحساس خطاب به سرمربی تیم ملی این کشور نوشته است:

 

 

"و ناگهان امید به قهرمانی برگشت! 4-2 برابر پرتغال قهرمان اروپا!

یوگی لوو همچنین با نمایشی عالی به همه منتقدانش نشان داد: ما هنوز هم می توانیم برابر رقیبان بزرگ پیروزی های بزرگ کسب کنیم!

 

 

حتی به عنوان سرمربی تیم ملی تو می توانی در پایان روز نفس راحتی بکشی.

وقتی اتوبوس تیم ملی آلمان در ساعت 11:30 شب و بعد از حدود دو ساعت رانندگی به کمپ این تیم رسید، لوو با هدفون هایش در گوش جلوی اتوبوس چرت می زد.

 

یوگی، ما حالا می توانیم رویای چه چیزی را داشته باشیم؟

در هر صورت تکلیف صعود از گروه روز چهارشنبه در بازی برابر مجارستان مشخص می شود. اما پس از پیروزی قانع کننده مقابل رونالدو، ناگهان به نظر می رسد که خیلی چیزهای بیشتری  پیش روی ما وجود دارد: با چنین عملکردی می توانیم در مرحله یک هشتم نهایی حریفانی مانند انگلیس یا هلند، را نیز پشت سر بگذاریم. و بعد حتی خیلی جلوتر برویم...

 

 

یوگی نیز اعتقاد دارد که اکنون بسیاری چیزها ممکن است رخ دهند: "پیروزی خوب بود، حتی خیلی خوب بود. چنین موفقیتی یک قدرت مضاعف به ما می دهد. در یک تورنمنت باید مرحله به مرحله و گام به گام پیش برویم. کارمان برابر مجارستان شاید حتی سخت تر هم باشد.

به اندازه کافی تیم های قدرتمند وجود دارند. آن تیم هایی که در یکی دو بازی اول کاملاً عالی بازی می کنند و همه چیز برایشان بدون مشکل پیش می رود، به ندرت توانسته اند در یک تورنمنت قهرمان شوند."

 

 

این حقیقت که ما ناگهان دوباره می توانیم رویای قهرمانی را ببنیم نیز به دلیل تعدیل تاکتیک های یوگی است: او به سیستم سه زنجیره ای خود پایبند بود، اما خط بیرونی را چنان جلو کشید که اغلب در ردیف اول حملات بودند. که این تصمیم مورد تحسین منتقدان نیز واقع شد.

 

آیا این سیستم جدیدی خواهد بود که قهرمانی را برایمان به ارمغان می آورد؟ بدون شک اما این همان سیستمی است که به ما اجازه داده هنوز قادر به دیدن رویای قهرمانی باشیم..."

تیم ملی آلمان یوآخیم لو (سرمربی) یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یوآخیم لو سرمربی یورو 2020 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲

رم در دیداری که برای کسب سهمیه حیاتی بود، به مصاف اودینزه رفت. آنها برخلاف دیدار‌های گذشته با نمایش ضعیفی بازی را آغاز کردند و بعد از دریافت یک گل در نیمه اول، موفق شدند در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند.

آنها تا دقایق پایانی برای زدن گل تلاش می‌کردند که ناگهان اتفاقی نگران‌کننده دیدار را تحت‌تاثیر قرار داد و باعث شد که داور رای به تعویق بازی بدهد.

در دقیقه ۷۰ ایوان اندیکا، مدافع میانی رم، دو بار قفسه سینه‌اش را لمس کرد و ناگهان به زمین افتاد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد تا کادر پزشکی به وضعیت ستاره رم رسیدگی کند.

ادامه این دیدار در مسابقه‌ای جداگانه برگزار شد که در دقایق پایانی رم با ضربه سر کریستانته پیروز از این دیدار خارج شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

 

tags # فوتبال ، سردار آزمون سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • تو زیبایی
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو