Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهرود گفت: امید که رییس جمهور منتخب قدردان این توفیق بزرگ الهی باشد و با تمام وجود، گذشته تلخ مردم را با کار و تلاش مضاعف از خاطره آنها بردارد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر خانی در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، اظهار کرد: روز جمعه شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ در جای جای ایران اسلامی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه‌ای که به واسطه حضور ملت نجیبمان رقم خورد و لبیکی دوباره به تدابیر حکیمانه رهبری عظیم الشانمان بود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور مردم پای صندوق رأی، حضوری بود که برای بی‌ثمر کردن آن از یکسال قبل دشمنان داخلی و خارجی با تمامی امکانات رسانه‌ای و سیاسی دست در دست هم داده بودند، اما نمی‌دانستند که بلوغ سیاسی و بصیرت این ملت فراتر از سیاه‌نمایی‌های آنها است.  

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که مردم وقعی به خارج‌‎نشینان مزدور و مدعیان دروغین دموکراسی و تحریم‌کنندگان انتخابات نمی‌گذارند، گفت: مردم با تمام گلایه‌هایی که داشتند، با وجود مشکلات معیشتی، اشتغال و اقتصادی کلان که ماحصل بی‌تدبیری‌ها بود باز هم به دعوت رهبر عزیزشان لبیک گفتند و به دنیا نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اند.

خانی گفت: امید که با وجود این روحیه انقلابی، منتخب ملت، قدردان این توفیق بزرگ الهی باشد و با تمام وجود گذشته تلخ مردم را با کار و تلاش مضاعف از خاطره آنها بردارد. هرچند با صفاتی که از سید ابراهیم رییسی سراغ داریم، انتظاری غیر از این نمی‌رود.

نماینده مردم شاهرود در مجلس نسبت به تشکیل کابینه کارآمد ابراز امیدواری کرد و گفت: کابینه باید متعهد، متخصص، دست‌پاک، دلسوز مردم و با انگیزه‌ای مضاعف باشد و مسیر خدمت به مردم را در پیش بگیرد و در پاسخ به حماسه مردم، خود نیز حماسه آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی را رقم بزند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مجلس یازدهم استانی سیاسی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت

حسنعلی محمدی نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت های مجلس دوازدهم گفت: یکی از مسائل مهم و محوری ترین موضوعی که باید در مجلس دوازدهم مد نظر قرار بگیرد موضوع اقتصاد و معیشت مردم است که به شخصه معتقدم با محور قرار دادن این موضوع آن را باید در مجلس دوازدهم جلو ببریم. همچنین باید در اجرای شعار سال که ایجاد جهش تولید با مشارکت مردم است، نهایت تاثیر گذاری را داشته باشیم و این در دستور کار کمیسیون تخصصی قرار بگیرد و با توجه به توان و تخصص خود در ایفای نقش نمایندگی مجلس به نحو احسن اقدام کنم.

وی با اشاره به محرومیت حوزه انتخابیه خود گفت: محرومیتی که در مناطق ما وجود دارد ابتدا به این دلیل است که شهرستان ما قطب خدماتی در استان است و صنایع زود بازده‌ای که مغفول مانده است، باتوجه به آمایش سرزمینی بر روی آنها برنامه ریزی کرده‌ایم و صنایعی که به صورت ناتمام مانده با مشارکت و مشورت گرفتن از اهل فن آنها را فعال کرده‌ایم تا اشتغالزایی بسزایی به همراه داشته باشد.

این نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم وحدت در میان نمایندگان، گفت:  مبنا و اصلی را مقام معظم رهبری ترسیم کردند مبنی بر اینکه نباید شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کرد و اگر شایستگی‌ها و تخصص افراد به درستی مد نظر قرار بگیرد قطعا فردی انتخاب خواهد شد که می‌تواند مفید باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت