Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف یک محموله ۲۵۸ کیلوگرمی مرفین از یک کامیونت در برگراه فتح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند دراین باره گفت: مدتی قبل و در پی وصول اخبار موثق از طریق گزارشات مردمی مبنی بر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر مرفین در پوشش بار تجاری مراتب پیگیری و احراز خبر به ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی ادامه داد: به محض وصول خبر، بررسی های پلیسی و تحقیقات گسترده آغاز و در ادامه مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر مقادیر قابل توجهی مرفین را از استان های جنوب شرقی کشور تهیه و با استفاده ازیک دستگاه کامیونت ضمن مخفی و جاساز نمودن آن اقدام به حرکت از یکی از شهرهای جنوبی کشور به سمت تهران کرده است.   حسنوند افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شد. در ادامه یک گروه از ماموران زبده عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پس از هماهنگی های لازم اقدام به رصد و پایش خودرو و محل های تردد احتمالی آن کردند.   وی افزود: ماموران پس از چندین ساعت پایش و گشت زنی هدفمند، در نواحی مختلف شهر تهران در نهایت موفق شدند خودروی مذکور را در اتوبان فتح شناسایی و ضمن دستگیری راننده در بازرسی از خودرو مقدار ۲۵۸کیلوگرم مرفین را که به شکل ماهرانه در بار کامیونت جاساز شده بود، کشف و ضبط کنند.   رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان اینکه یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، گفت: ماموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی، بیراهه و تمامی میادین و مراکز سطح شهر به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می دهند و هر محموله ای از این مسیرها وارد تهران بشود تحت نظر قرار گرفته و متهمان آن نیز دستگیر خواهند شد.   انتهای پیام/
منبع: ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه