Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@17:48:31 GMT

سیاست خارجی ما به برجام محدود نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۹۰۴۸

رئيس جمهور منتخب در نخستین نشست خبری: سیاست خارجی ما با برجام شروع نمی‌شود و به آن نیز محدود نخواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اولين نشست خبري«سيد ابراهيم رئيسي»، رئيس جمهور منتخب، با حضور خبرنگاران داخلي و خارجي در حال برگزاری است.
در اولين نشست خبري سيد ابراهيم رئيسي، رئيس‌جمهور منتخب دولت سيزدهم، ۳۸۰ خبرنگار از بيش از ۲۰۰ رسانه داخلي و خارجي حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری منتخب: حماسه ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ماه امسال به دنبال حماسه‌هایی که مردم عزیزمان در مقاطع مختلف خلق کردند جلوه‌ای است از حضور با اراده مردم عزیزمان. این حضور با معنا و گسترده مردم علیرغم شرایط کرونایی و دشمنی‌های بسیار و جنگ‌های روانی از سوی دشمنان ملت ایران انجام گرفت.

این حضور ملت ایران که ساعت‌ها پای صندوق‌های رای قرار داشتند علیرغم برخی گله مندی‌هایی که مردم از شرایط وضع موجود داشتند، انجام گرفت.

سیاست داخلی ما و اولویت‌های ما در این دولت بهبود وضعیت کسب و کار مردم خواهد بود.

برنامه توسعه هفتم را با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس دنبال خواهیم کرد.

سیاست خارجی ما با برجام شروع نمی‌شود و به آن نیز محدود نخواهد شد.

شرایط زیستی مردم را به برجام و مذاکرات گره نخواهیم زد. اجازه مذاکرات فرسایشی را نخواهیم داد. برچسب ها: نشست خبری ، رئیسی ، رئیس جمهور منتخب

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نشست خبری رئیسی رئیس جمهور منتخب جمهور منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077495 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود