Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور منتخب کشورمان، گفت: حماسه ملت بزرگ ایران در بیست و هشتم خرداد ماه امسال به دنبال حماسه‌های بسیاری که مردم عزیز ما در مقاطع مختلف خلق کردند، جلوه‌ای از حضور با اراده مردم عزیزمان بود.

خبرگزاری میزان -  اولین نشست خبری آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» ظهر امروز با حضور ۳۸۰ نماینده از «۲۰۱ رسانه داخلی و خارجی»؛ به تفکیک ۱۹۸ نماینده از «۸۸ رسانه داخلی» و ۱۸۲ نماینده از «۱۱۳ رسانه خارجی» آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه ۲۸ خرداد جلوه‌ای از حضور با اراده مردم عزیزمان بود آیت‌الله رئیسی در ابتدای این نشست، ضمن تبریک ولادت با سعادت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و همچنین دهه کرامت و همچنین تقدیر و تشکر از رسانه‌ها و مدیران مطبوعات و خبرنگاران همه رسانه‌های داخلی و خارجی، گفت: حماسه ملت بزرگ ایران در بیست و هشتم خرداد ماه امسال به دنبال حماسه‌های بسیاری که مردم عزیز ما در مقاطع مختلف خلق کردند، جلوه‌ای از حضور با اراده مردم عزیزمان بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق رأی پیام مهمی برای همه جهانیان داشت، تأکید کرد: این حضور با معنای مردم، حضور گسترده مردم عزیزمان علی‌رغم شرایط کرونایی انجام گرفت. حضور گسترده مردم علی‌رغم دشمنی‌های بسیار و ایجاد جنگ روانی از طرف دشمنان ملت ایران انجام گرفت.

پیام ملت ایران پیام ضرورت تغییر در وضعیت و شرایط اقتصادی و زندگی آن‌ها بود دکتر رئیسی با بیان اینکه حضور ملت بزرگ ایران که ساعت‌ها پای صندوق‌های رأی قرار داشتند علی‌رغم برخی گله‌مندی‌ها از وضع و شرایط اقتصادی صورت گرفت، بیان داشت: این حضور پیام‌های مختلفی داشت؛ یک پیام، پیام وحدت و انسجام ملی بود. پیام ملت ایران پیام ضرورت تغییر در وضعیت و شرایط اقتصادی و زندگی آن‌ها بود. پیام ملت ایران پیام مبارزه با فساد، فقر و تبعیض و در یک کلمه اجرای عدالت در تمام شئون زندگی آن‌ها بود.   آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه پیام ملت ایران پیام پافشاری بر ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی بود، گفت: پیام ملت ایران پیام تداوم راه امام بزرگوار ما و شهدای عالی‌قدر انقلاب اسلامی به ویژه شهید عزیز سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود؛ این پیام را ملت ایران با حضور خودشان به عنوان وفاداری به خون مطهر شهیدان به مبانی انقلاب اسلامی و در لبیک گفتن به پیام رهبری معظم انقلاب اسلامی داشتند.

دکتر رئیسی اظهار داشت: این پیام برای دولت مردمی و همه مدیران و مسئولانی که به نام دولت خدمتگزار مردم خواهند بود باید شنیده شود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه باید به عهدی که با مردم بستیم وفادار بمانیم، بیان داشت: وفاداری به این عهد آن است که با همه وجود تلاش برای خدمتگزاری به مردم، رفع مشکلات پیش روی و باز کردن گره‌ها بود.   سیاست داخلی ما و اولویت‌های ما در این دولت بهبود وضعیت کسب‌وکار مردم خواهد بود دکتر رئیسی تصریح کرد: اطمینان داریم با توکل بر خدا و با اعتماد به داشته‌های بسیار ملت ایران و با اعتماد به نیروی انسانی متراکم به ویژه جوانان برومند و غیور کشور و با ذخایر ارزشمندی که کشور ما از آن برخوردار است، ان‌شاءالله وضعیت و شرایط  به نفع مردم و برای گشایش در زندگی مردم تغییر خواهد کرد. سیاست داخلی ما و اولویت‌های ما در این دولت بهبود وضعیت کسب‌وکار مردم خواهد بود.

 

 

بیشتر بخوانید:  رئیسی: اعتماد مردم را در دوران مسئولیتم جبران می‌کنم

 

تکمیل می‌شود

برچسب ها: رئیس جمهور منتخب آیت‌الله رئیسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی پیام ملت ایران پیام آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را كه مایة سربلندي ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه