Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، پس از انتخاب سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور آینده کشور، کیوان علی محمدی سرپرست گروه موسیقی «روناک» با انتشار نامه ای ضمن تبریک به مناسبت این پیروزی، خواستار توجه به سفره های خالی هنرمندان بخصوص در زمینه موسیقی نواحی شد.

متن این نامه سرگشاده بدین شرح است:
کیوان علی‌محمدی آهنگ‌ساز و تنظیم‌کننده موسیقی روناک نواحی ایران خطاب به رئیس‌جمهور محترم:
جایی که سازمن می نوازد صدای توپ و تانک خاموش می شود 
عرض درود و احترام  خالصانه به پیشگاه ملت شریف ایران خصوصاً هنرمندان موسیقی نواحی ایران  
انتخاب بجا و شایسته جنابعالی که  نشان از درایت و لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و  یادآور می شود حال، موعد خدمت و تلاش برای رفع مشکلات اهالی فرهنگ و هنر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موعد آزمون مسئولان است که با دوستی و صمیمیت ، تلاش و پویایی برای دستیابی به افتخارات ملی و بین‌المللی دست‌به‌کار شوند .
همچنین به نمایندگی از جامعه هنرمندان نواحی ایران از رئیس‌جمهور محترم توقع می رود که با گذر از شمار وعده های دوره‌های قبل درحیطه عمل،  یار و همراه جامعه هنری باشند و با رعایت حقوق هنرمندان, ساماندهی بیمه آنها و تامین زمینه‌های هنری، فرصت خلق آثار ماندگار در موسیقی اقوام و ریشه‌دار ایرانی را فراهم سازند.
 لازم به یادآوری است؛ هنرمندان موسیقی نواحی بدون پشتوانه بوده و هیچ ادله‌ای برای دفاع از حقوق این عزیزان وجود نداشته و در بدترین شرایط و مشکلات مالی به سر می‌برند. در دو سال اخیرکه شاهد کرونا بودیم، اینان در حالی که بیکار و بی پول شدند، همچنان با سفره‌های خالی به میدان آمدند. 
هرچند که در مذاکرات و مناظرات به هنر و فرهنگ توجه خاصی نشد ولی به هر روی حال انتظار می‌رود با تحقق وعده‌ها در سامان‌دهی و تأمین رفاه نسبی اهالی فرهنگ  تلاش شود.
همچنین از رییس‌جمهور منتخب انتظار می رود  با مشورت نخبگان فرهنگی‌هنری به انتخاب وزیر و معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همت گمارده و وزیری از جنس فرهنگ  و هنر و دغدغه مند هنر برگزینند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: موسیقی رئیسی رئیس جمهور نامه سرگشاده رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • از شگفتی سفر به پاکستان و سریلانکا استقبال گروه‌های گوناگون از رئیس‌جمهور بود
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد