Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@03:25:12 GMT

کشف جنازه دار زده جوان۱۷ ساله روی درخت + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۹۸۹۲

کشف جنازه دار زده جوان۱۷ ساله روی درخت + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا ، جنازه دار زده شده فرشاد رمضانی ، جوان ۱۷ ساله قائمشهری، در جنگل های انبوه پشت خانه شان در حالی کشف شد که حدود ۴۰ روز از مرگ او می گذشت.

فرشاد رمضانی چهل روز قبل از کشف جسدش به طرز مرموزی ناپدید و خانواده اش جنازه او را در جنگل های انبوه قائمشهر پیدا کردند.

در مورد علت مرگ دلخراش این جوان هنوز اطلاعی در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهل روز می شد که فرشاد رمضانی جوان قائمشهری به طرز مرموزی ناپدید شده بود و خانواده اش زمین و زمان را گشته بودند تا بتوانند از او ردی پیدا کنند.

هر روز که از غیبت فرشاد می گذشت،نور امید در دل خانواده او برای پیدا شدنش کم سوتر می شد.تا اینکه بعد از حدود ۴۰ روز از گم شدن فرشاد جسد او در حالی که به دار آویخته و دار زده شده بود در جنگل های انبوه پشت خانه شان کشف شد.

پسردایی فرشاد در مورد جزئیات کشف جسد فرشاد گفت: جسد دار زده فرشاد که به درختان جنگل آویخته شده بود درست پشت خانه شان در میان جنگل های انبوه کشف شد.هنوز علت مرگ فرشاد مشخص نیست و نمی دانیم کسی او را دار زدن به قتل رسانده یا اینکه موضوع خودکشی در میان است.فرشاد با هیچ کس مشکلی نداشت، او جوان آرام و خوش اخلاقی بود، در خانه هم مشکلی نداشت و روحیه او خیلی خوب بود.او عاشق فوتبال بود، کار می کرد و بعد از کار بیشتر وقتش را صرف فوتبال بازی کردن می کرد، فرشاد یک برادر دارد و در خانواده هم هیچ مشکلی نداشت.

پربیننده ترین چپ کردن کامیون بار انبه! +فیلم اولین گفتگو با امام زمان قلابی! +فیلم وحشت صبحگاهی در خیابان جمهوری مار آویزان از سقف کلاس، دانش آموزان را فراری داد + عکس پشیمانی از قتل برادر معلول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل طناب دار جنگل های انبوه دار زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری بعد از ظهر جمعه در دیدار با مدیرکل حج و زیارت استان سمنان به میزبانی دفتر وی بیان کرد: حجاج نیک‌اندیش بیت الله الحرام استان در اقدامی زیبا و خداپسندانه به کمک یک خانواده نیازمند در سمنان می‌آیند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ حاجی استان سمنان برای یک خانواده با دو یتیم یک خانه می‌سازند، افزود: هزینه احداث یک واحد مسکونی برای دو یتیم ساکن یکی از نقاط استان تقبل شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: بیش از سه هزار یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و خدماتی مانند تأمین کمک هزینه تحصیلی، درمانی، معیشت با کمک خیران به آنها داده می‌شود.

قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان نیز در این نشست بیان کرد: یک هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۹ کاروان در حج امسال حضور دارند.

چتری با بیان اینکه تصمیم ساخت خانه برای دو کودک یتیم در استان به صورت خودجوش توسط حجاج بیت الله الحرام استان گرفته شد، افزود: حجاج استان سمنان با این اقدام یک خانواده را صاحب خانه خواهند کرد.

وی از پرداخت هزینه ساختن یک واحد مسکونی برای دو یتیم توسط حجاج استان سمنان خبر داد و افزود: این اقدام زیبا جریان ساز حرکتی نیک اندیشانه خواهد شد.

کد خبر 6095915

دیگر خبرها

  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی‌ها کار نیست؟!
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • حجاج استان سمنان برای نیازمندان خانه می‌سازند
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد