Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پارسی اظهار کرد: از مجموع ۱۲۵ کیلومتر بزرگراه در دست احداث در استان ۳۳ کیلومتر آن به محور زاهدان-بیرجند، ۲۲ کیلومتر محور زاهدان-بم، ۲۷ کیلومتر محور زابل-زاهدان، ۱۹ کیلومتر محور زاهدان-خاش، ۱۰ کیلومتر محور زابل_زهک و همچنین ۱۴ کیلومتر به کمربندی زاهدان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ کیلومتر راه اصلی نیز در مسیر اسکل آباد-گوهر کوه- بزمان نیز در دست احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه ساخت مسیرهای ارتباطی از جمله جاده‌های اصلی و بزرگراه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه یافتگی مناطق مختلف محسوب می‌شوند که تحقق آن بهبود مناسبات اقتصادی و تجاری را به همراه دارد، از مجموع ۱۳۵ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در دست احداث توسط این اداره کل ۷۸ کیلومتر آن تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.

پارسی ترانزیت و تجارت را از محورهای اصلی توسعه این استان عنوان کرد و افزود: به منظور بهبود وضعیت راه‌های استان در کنار سایر زیر ساخت‌های توسعه، علاوه بر ساخت ۱۲۵ کیلومتر بزرگراه موجود ۳۵ کیلومتر بزرگراه دیگر نیز در محورهای زابل-زاهدان و زاهدان-میرجاوه در سال جاری در اولویت این اداره کل قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین لازم به ذکر است سال گذشته ۷۳ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در محدوده محورهای تحت پوشش این اداره کل احداث شد که نسبت به سال‌های گذشته در استان بی نظیر بوده است.

‌معاون مهندسی و ساخت اداره کل  راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزایش ظرفیت ترانزیت محورها و ایمنی سفر و همچنین کاهش تصادفات و تلفات انسانی و مصرف سوخت را از مهم‌ترین مزایای احداث بزرگراه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: این اداره کل به منظور تردد ایمن و روان مردم استان، تمام اهتمام خود را برای بهبود وضعیت راه‌ها از طریق احداث بزرگراه و راه اصلی به عنوان مطالبه به‌حق شهروندان به‌کار بسته است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 609026 برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی طرح‌های عمرانی استان سیستان و بلوچستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی طرح های عمرانی استان سیستان و بلوچستان بزرگراه و راه اصلی سیستان و بلوچستان کیلومتر بزرگراه کیلومتر محور اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان بارانی شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر از ۴۱ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان گزارش باران مخابره شد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طی 24 ساعت اخیر از 41 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان سیستان و بلوچستان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان واقع در شمال استان گزارش باران مخابره شد که این بارندگی در زابل آبگرفتگی معابر را در پی داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از تیمورآباد از توابع شهرستان هامون 32، زابل 7.9، زهک 1.5، هامون 3.6، هیرمند 0.1، زاهدان 1.8، چاه رحمان از توابع زاهدان 31، نصرت آباد 1.7 و خاش 0.6 میلیمتر باران گزارش شد.

وی بیان کرد: تا امشب در سطح استان به ویژه ارتفاعات مرکزی و غربی، رگبار و رعدوبرق بهاری، تندباد موقتی و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود که این شرایط با شدت کمتر در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

حیدری ادامه داد: شنبه تا سه‌شنبه روی سواحل و نواحی جنوبی استان وزش باد برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان