Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ارزش و اهمیت نسخه الکترونیک مشخص است، گفت: با این کار امکان کنترل و جلوگیری از هدر رفت منابع در حوزه درمان فراهم خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، آقای مصطفی سالاری در جلسه هفتگی پروژه نسخه الکترونیک که با حضور مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: همواره با معاونان وزارت بهداشت و روسای سازمان‌های مربوطه و بیمه‌های تکمیلی برای اجرای بهتر و کامل‌تر نسخه الکترونیک جلسه برگزار می‌شود تا وقفه‌ای در ارائه خدمات به بیمه شدگان نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالاری با تاکید بر اینکه طرح نسخه‌نویسی الکترونیک یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی محسوب می‌شود، گفت: این سازمان با پرداخت منظم و سریع مطالبات مراکز درمانی که از سامانه نسخه الکترونیک استفاده می‌کنند، پزشکان و تمامی مراکز درمانی کشور را به استفاده از این سامانه تشویق می‌کند.
وی تصریح کرد: مراکز درمانی پاراکلینیک دانشگاهی و غیردانشگاهی زمانی که از طریق API یا سامانه متمرکز وزارت بهداشت به سازمان تامین اجتماعی متصل شوند، در صورتی که دیتایی کامل، بی وقفه و پایدار ارائه دهند، مطالبات سال گذشته شان ظرف دو هفته پرداخت می‌شود.
آقای سالاری با اشاره به اینکه نسخه الکترونیک به نفع مردم، جامعه پزشکی و درمانگران کشور است، اظهار داشت: این طرح، موجب تسهیل کار‌ها و افزایش سرعت خدمت رسانی مراکز درمانی به مردم می‌شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه به زودی از نسخه الکترونیک رونمایی خواهد شد، گفت: با این کار دفترچه‌های درمان تامین اجتماعی به طور کامل حذف می‌شوند و در چرخه درمان، به جز موارد استثنایی، کاغذ پذیرفته نمی‌شود.
در این جلسه تعدادی از مدیران حوزه‌های درمان و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی و مدیران درمان تأمین اجتماعی استان‌ها به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نسخه الکترونیک نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی تامین اجتماعی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • متن کامل گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره کمبود دارو
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد