Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی آلمان می گوید می تواند به جای توماس مولر مصدوم برای منشافت به میدان برود.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت فدراسیون فوتبال آلمان، در آستانه سومین و آخرین دیدار تیم ملی آلمان در مرحله گروهی مسابقات یورو، لئون گورتسکا در یک کنفرانس خبری مقابل خبرنگاران قرار گرفت و پاسخگوی سوالات آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را در ادامه می خوانید: 

در مورد شرایط بدنی اش

وقتی قبل از شروع تورنمنت پیش دکتر رفتم، حس بدی داشتم اما وقت زیادی کنار دکتر صرف کردم و می توانم بگویم حس می کنم بسیار آماده ام. برای من تورنمنت از حالا می تواند شروع شود.

در مورد نیمکت نشینی مقابل فرانسه

کنار آمدن با این تصمیم که در دیدار مقابل فرانسه روی نیمکت بنشینم خیلی سخت بود اما می دانم تورنمنتی طولانی خواهیم داشت و به همین خاطر ترجیح دادم دو یا سه روز دیگر صبر کنم تا برای ادامه تورنمنت در فرم خوبی باشم.

در مورد بازی به جای مولر

با توجه به نحوه راه رفتن او در استخر، فکر نمی کنم قطعا بازی را از دست داده باشد. پست بازی مولر شبیه سبک بازی من است و قبلا در این پست بازی کرده ام اما به خاطر خودمان امیدوارم توماس به شرایط آرمانی برگردد و بتواند مجددا بازی کند. 

در مورد حضور هواداران

می خواهم از آنها تشکر کنم. جو استادیوم خیلی خوب بود. در اردوی تیم می توانیم اشتیاق مردم مان را حس کنیم. بعد از چند دوره سخت، خیلی خوب است که بتوانیم 82 میلیون مربی تیم ملی را دوباره در کنار خودمان داشته باشیم. 

در مورد بازی مقابل مجارستان

در سخت ترین گروه قرار داریم و مجارستان هم تیم قدرتمندی است. آنها در دو بازی قبلی عملکرد قابل توجهی داشتند. باید خط دفاعی آنها را بشکافیم. می خواهیم برنده شویم و مجبور نشویم نگاهمان به نتایج سایر تیم ها در گروه های دیگر باشد.

در مورد ضعف آلمان در ضربات ایستگاهی

بازیکنانی داریم که ضربات آزاد خوبی می زنند و در این مورد مشکلی نداریم. باید با قدرت بیشتری حمله کنیم زیرا تیم های زیادی می توانند در مقابل ضربات ایستگاهی به خوبی دفاع کنند اما مطمئنم می توانیم از ضربات ایستگاهی سود ببریم.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با مهران کاظمی؛ حسن روشن اگر الان بازی می کرد، گران ترین فوتبالیست می شد باشگاه پرسپولیس: آقای خطیبی، این مهمل‌ بافی ها برای‌ شما تبعات خواهد داشت! ملیت سرمربی جدید تیم ملی عراق فاش شد/ کی روش به بغداد نزدیک است؟ جریمه سنگین در انتظار ویدال و مدل؛ 6 بازیکن تیم ملی شیلی، چند زن برزیلی را به هتل دعوت کردند برابری با رکورد تاریخ ایتالیا؛ تیم مانچینی به رکورد 30 بازی پیاپی بدون شکست رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: انصافا حق‌مان برد بود

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از تساوی ۱-۱ ملوان برابر استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من قبل از بازی هم گفتم استقلال خوزستان دور برگشت نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت بود، اما انصافا می‌توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفت.

وی افزود: ما فیلم را بازبینی کردیم. بازیکن خارجی حریف، اندونگ، خطا انجام می‌دهد و خودش هم بعد از ریباند گل را می‌زند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، چون آقای کوپال ناظمی از داوران خوب ما هستند، اما فکر می‌کنم در آن صحنه اشتباه کردند و امیدوارم کارشناسی شود. بعد از آن هم بازی متعادل بود.

تارتار در پایان در خصوص شرایط استقلال خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل تیمش را تقویت کرده و فکر می‌کنم دور برگشت نتایج خوبی داشته و در این زمین چند برد و مساوی کسب کرده و تیم بهتری شده است. امیدوارم تیمی که استحقاق ماندن در لیگ را دارد، بماند و در حقش اجحاف نشود و داوران ما هم با توجه به اینکه VAR نیست، دقت داشته باشند که خدایی نکرده حقی از تیمی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم