Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی گفت: برای اولین بار ۹۵ نقطه استان فارس شامل شهرها و روستاها در روز انتخابات پوشش تصویری و رادیویی داده شد و با برقراری ارتباط زنده، تصاویر حضور مردم در پای صندوق های رای به شبکه های سراسری نیز منعکس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (دوشنبه 31 خرداد) از پخش بیش از 42 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در صدا و سیمای فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: صدا و سیمای فارس به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در چهار حوزه تولید پیام 6 هزار و 124 قسمت برنامه به مدت  42 هزار و 232 دقیقه روی آنتن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: شبکه فارس از ساعت 6 و 30 دقیقه 28 خرداد پخش ویژه برنامه تلویزیونی «خوشا ایران» و ویژه برنامه رادیویی «ایران جان» را آغاز کرد.

وی اضافه کرد: با برقراری ارتباط زنده، تصاویر حضور مردم در پای صندوق های رای به شبکه های سراسری نیز منعکس شد و در برنامه های انتخاباتی برای انعکاس برخط تصاویر ارسالی مردم، سامانه ای در مرکز فارس طراحی شد.

سهرابی اعلام کرد: برای اولین بار 95 نقطه استان فارس شامل شهرها و روستاها در روز انتخابات پوشش تصویری و رادیویی داده شد و 20 ارتباط زنده به مدت  یکصد دقیقه با  شبکه های سراسری رادیو  و 22  ارتباط زنده به مدت 110 دقیقه با رادیوهای مراکز استانی برقرار شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: در روز انتخابات 167 ارتباط زنده به مدت 995 دقیقه با شبکه سراسری ملی و بین المللی و 18 ارتباط زنده رادیویی و هفت ارتباط زنده تلویزیونی به مدت 50  دقیقه با شبکه های سراسری برقرار شد.

وی عنوان کرد: با راه اندازی پویش «مرد میدان» در فضای مجازی و بهره برداری از سامانه تلویزیون اجتماعی، یک هزار و 920 عکس و تولید مردمی از بستر این اپلیکیشن دریافت و به صورت همزمان و زنده  در قاب تلویزیون در ویژه برنامه «خوشا ایران» و در رادیو «نمای فارس» نمایش داده شد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ در شیراز انتخابات ۱۴۰۰ در فارس انتخابات ۱۴۰۰ پوشش رسانه ای صدا و سیمای مرکز فارس پوشش خبری رادیو تلویزیون شیراز انتخابات شبکه های سراسری روز انتخابات ارتباط زنده صدا و سیمای داده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر حریف رضایت داد.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و ارزشمند را در این بازی به دست بیاورند اما گلی که وینیسیوس جونیور در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد که همه چیز به تساوی کشیده شود و تکلیف تیم صعودکننده در دیدار برگشت مشخص شود.

کیمیش پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«فکر می‌کنم که ما بسیار بهتر از رئال بودیم و فرصت‌های بهتری هم برای گل زنی داشتیم. این که گل مساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده است.

دیدیم که توانایی بسیاری برای رقابت کردن با حریف داریم و در بسیاری از مواقع دیدار توانستیم بازی را کنترل و فرصت‌های بسیاری خلق کنیم. می‌توانیم این کار را در هفته آینده هم انجام دهیم. هر دو تیم برای برنده شدن در این بازی تلاش بسیاری خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • ارتباط بلوتوثی شبکه هابل با یک ماهواره برای اولین بار
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شورا‌های شهر
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم