Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن اسکی روی آب ایران و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا گفت: اگر شرایط فراهم باشد و مسابقات آسیایی در سال ۲۰۲۱ برگزار شود، قطعا تیم ملی کشورمان با قدرت در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا مهرصادقی افزود: شیوع بیماری کرونا مسابقات قهرمانی آسیا اسکی روی آب در بخش قایق را که قرار بود سال گذشته به میزبانی کره جنوبی برگزار شود به تعویق انداخت، اکنون در حال بررسی شرایط هستیم که در صورت فروکش کردن این بیماری مسابقات مذکور را در سال ۲۰۲۱ برگزار کنیم و اتفاقا کره جنوبی مجددا درخواست میزبانی این بازی‌ها را داده که در صورت مسجل شدن این مسابقات، قطعا تیم ملی کشورمان در این رقابت‌های شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرسی بین المللی راهی برای رسیدن به اهداف

وی نقش داشتن کرسی در کنفدراسیون آسیا را در توسعه اسکی روی آب ایران مهم خواند و گفت: بنده و عباس ناطق نوری که در عضویت کمیته فنی آسیا است طی این چند سال تلاش کردیم تا با ارتباطات بین المللی راه‌های توسعه و گسترش این رشته را در بین اسکی بازان ایرانی مثل اعزام مربیان و داوران کشورمان به دوره‌های بین المللی و استفاده از تجربیات کشورهای صاحب سبک را فراهم کنیم و حاصل این برنامه ریزی ایستادن بر سکوی سوم آسیا با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در سال ۲۰۱۷ بود که برای اولین بار در تاریخ به ارمغان آمد.
رییس انجمن اسکی روی آب ایران با ابراز رضایت از رشد و گسترش این رشته در سطح کشور افزود: خوشبختانه با هدفمندی و برنامه ریزی زیر بنایی شاهد توسعه و تعمیم این رشته مفرح در سراسر ایران بوده ایم بطوریکه هم اکنون در ۲۰ استان و مناطق آزاد کشور کمیته اسکی روی آب تشکیل داده ایم و برای پشتوانه سازی و استعدایابی، باشگاه‌ها و مراکز متعدد اسکی روی آب را در ایران راه اندازی کرده ایم.

سهم بانوان در مدال آوری بالاست

مهرصادقی میزان علاقه مندی بانوان در اسکی روی آب را ستودنی خواند افزود: در حوزه بانوان هم دارای پتانسیل خوبی هستیم، خوشبختانه نتیجه خوبی از اعتماد به زنان گرفته ایم بطوریکه در مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ تایوان سهم بانوان در کسب مدال بیشتر از آقایان بود و دو مدال طلا و نقره را خانم‌های ما بدست آوردند، در بعد بین المللی هم از ۴ داور خانم که دارای مدرک بین المللی هستند بهره‌مند هستیم و در مجموع شرایط مناسبی را در این حوزه تجربه کرده ایم.

برترین‌ها به تیم ملی تزریق می‌شوند

وی همچنین از برگزاری مسابقات سراسری و انتخابی تیم ملی در آینده‌ای نزدیک خبر داد گفت: در صورت کاهش پیدا کردن کرونا قطعا در نیمه دوم سال مسابقات کشوری و سراسری آقایان و بانوان در هر دو بخش قایق و کیبل اسکی را برگزار می‌کنیم و مسلما از رقابت‌های انتخابی، نفرات برتر و آماده را به اردوی تیم ملی تزریق می‌کنیم و با یک تیم قدرتمند و مهیا گام به رقابت‌های بین المللی و قاره‌ای خواهیم گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رشته اسکی روی آب اسکی روی آب بین المللی رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بعد از بحث و بررسی بر سر تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای‌گیری برای اعزام‌شدم یا نشدن تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.
تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراضش را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

کد خبر 848551 برچسب‌ها مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!