Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بانک مرکزی روسیه، سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده را خطرناکترین استراتژی سرمایه گذاری خواند.

به گزارش مشرق، الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه، سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده را خطرناکترین استراتژی سرمایه گذاری خواند.

بر اساس این گزارش، وی در مصاحبه با روزنامه کومسومولسکایا پراودا Komsomolskaya Pravda گفت: (انباشت) دارایی های فرضی رمزارز مطمئناً خطرناکترین استراتژی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت آنها بسیار ناپایدار است، ضرر و زیان ممکن است وحشتناک باشد. بانک مرکزی هرگز توصیه نمی کند که کجا سرمایه گذاری کنید اما در این مورد خاص - در اینجا قطعاً نباید [سرمایه گذاری] کرد.

به گفته این مقام روسیه، سپرده های بانکی یکی از بهترین استراتژی های پس انداز محافظه کارانه است.

نابیولینا گفت: بسیاری از مردم به بورس اوراق بهادار هجوم آورده اند، بازده در اینجا بیشتر است اما باید همیشه بخاطر داشت که خطراتی نیز وجود دارد. لازم است محصولات را دقیقاً بررسی کنید، نگاهی انتقادی به تبلیغات داشته باشید، به ویژه هنگامی که به شما گفته می شود که این خطرات در اینجا وجود دارد، در حالی که بازده بالا است، اما به این ترتیب جواب نمی دهد.

وی در ادامه تاکید کرد که هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، خطرات خاصی نیز وجود دارد.

نابیولینا گفت: پس از سقوط قیمت بیش از حد (املاک) در بازار، نقدینگی [به معنای امکان فروش سریع آن] نیز تضمین نمی شود. شما ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که پس انداز شما کمتر شده و بازگرداندن آن به منابع مالی تا حدودی چالش برانگیز باشد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 بانک مرکزی روسیه بانک مرکزی روسیه سرمایه گذاری بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی

محمود رشیدی اقدم مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت دو طرح سرمایه‌گذاری خارجی در استان که در زمینه موادغذایی هستند، گفت : در یکی از این طرح‌ها قرار است سرمایه‌گذار خارجی در زمینه فرآوری سیب‌زمینی و تولید چیپس در استان فعالیت کند.

وی رقم این سرمایه‌گذاری که با مشارکت یک سرمایه‌گذار عراقی انجام شده را حدود ۲.۵ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: این پروژه در شهرک صنعتی دالاهو آغاز شده، سوله واحد ساخته شده و اکنون در مرحله ورود تجهیزات و ماشین‌آلات است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه معتقد است، چنانچه مشکلی پیش‌روی ورود تجهیزات و ماشین‌آلات نباشد، این واحد تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و برای ۳۵ نفر نیز اشتغالزایی به همراه دارد.

به گفته رشیدی اقدم، تولیدات این واحد صادرات محور بوده و عمدتا با رویکرد صادرات به کشور‌های دیگر از جمله عراق است.

وی یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های خارجی در حوزه صنایع غذایی که در کرمانشاه در دست اقدام است را تولید ماکارونی با مشارکت یک سرمایه‌گذار ایرانی که مقیم انگلیس است اعلام کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری این واحد نیز چهار میلیون دلار برآورد شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه این واحد قرار است در شهرک صنعتی قصرشیرین احداث شود و زمین آن نیز واگذار شده، تاکید کرد: این طرح اکنون در مرحله اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی می‌باشد و بنا به گفته سرمایه‌گذار تجهیزات آن نیز خریداری شده است.

رشیدی اقدم تاکید کرد: به محض اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی، کار‌های این واحد نیز آغاز خواهد شد و زمانی که به بهره‌برداری برسد، ۱۲۰ نفر در آن مشغول به کار خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد