Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:27:13 GMT

کار ساخت بیمارستان الزهرا (س) شهرستان باوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۶۵۴

کار ساخت بیمارستان الزهرا (س) شهرستان باوی آغاز شد

به گزارش ایرنا در این آیین اعلام شد: این بیمارستان در سه طبقه در مساحت ۲۵ هزار مترمربع که زیربنای درمانی آن ۱۳ هزار مترمربع است با اعتبار سه هزار میلیارد ریال ساخته می‌شود.

این مرکز درمانی دارای بخش‌های جراحی، بستری اطفال، زنان و زایمان، داخلی و چشم بوده و همچنین از اتاق عمل جراحی عمومی، چشم، ent، ارتوپدی و مغز و اعصاب برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیمارستان چهار اتاق LDR، هفت تخت آی.سی.یو و هفت تخت سی.سی.یو طراحی شده و نیز دارای کلینیک دندانپزشکی با پنج یونیت، بخش تصویربرداری OPG و بخش رادیولوژی جنرال خواهد بود.

کلینیک‌های چشم، زنان و زایمان، قلب، اطفال، مغز و اعصاب، سی تی اسکن، ام.آر آی، ماموگرافی، ۶ تخت دیالیز، ۱۳ تخت اورژانس، آزمایشگاه و فیزیوتراپی از دیگر امکانات این مرکز درمانی است.

در آیین آغاز ساخت این بیمارستان حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت اله سید محمد علی موسوی جزایری از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، باوی در شمال اهواز، در سال ۸۹ با تصویب هیات دولت از شهرستان اهواز مستقل شد. این شهرستان به مرکزیت شهر ملاثانی است و شهرهای ویس و شیبان نیز از توابع آن هستند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی خوزستان باوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خوزستان باوی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان باوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انعقاد قرارداد مکانیزه‌سازی پایانه مواد معدنی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به ارزش سرمایه‌گذاری حدود ۲۴ هزار میلیارد ریال میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان و شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲، گفت: فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک  مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و  اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد.


ابوطالب گرایلو در ادامه روند صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی در چند سال اخیر را رو به رشد کرد و بر ضرورت ساماندهی آن در قالب یک پایانه مجهز به منظور افرایش بهره وری عملیات تخلیه و بارگیری تأکید کرد و افزود: رشد ترافیک و جذب مشتریان جدید از اهم اهداف برای سرمایه‌گذاری در این پایانه است.


وی ادامه داد: در این قرارداد، ضمن بهسازی و نوسازی تأسیسات، محوطه‌ها و انبارها، خرید و تأمین تجهیزات پیشرفته به منظور تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال، افزایش سهم منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از صادرات و واردات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی مد نظر است.


گرایلو می‌گوید: در جریان این نشست مقرر شد شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی با اهتمام ویژه به برنامه‌ریزی دقیق به منظور انجام عملیات تخلیه و بارگیری، همزمان در خصوص شروع عملیات اجرایی توسعه سرمایه‌گذاری اقدام کند.


با انعقاد این قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در مساحتی بالغ بر ۴۰ هکتار ضمن ایجاد ۲۰۰ نفر فرصت اشتغال، شاهد افزایش صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی، کود شیمیایی و افزایش سهم استان خوزستان در صادرات غیرنفتی کشور و ایجاد فرآیند‌های استاندارد عملیات تخلیه و بارگیری در کنار ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب