Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:51:55 GMT

حسرت گلزنی استقلال در ثانیه آخر نیمه اول

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۶۹۸

حسرت گلزنی استقلال در ثانیه آخر نیمه اول

شاگردان مجیدی در آستانه برتری یک نیمه‌ای مقابل پدیده بودند که موقعیت این تیم در لحظات پایانی نیمه اول از دست رفت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در نیمه اول دیدار مقابل پدیده سوار بر بازی بود و موقعیت‌های بیشتر و خطرناک‌تری داشت تا شاگردان سید مهدی رحمتی را مجاب به استفاده از حملات کند، اما در شرایطی که دو تیم در ۴۵ دقیقه ابتدایی بدون گل به کارشان ادامه می‌دادند، نزدیک بود آبی‌ها با برتری به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آبی‌پوشان که به مرور زمان موقعیت‌های بهتری خلق می‌کردند، در دقیقه ۳+۴۵ روی پاس به عقب مسعود ریگی، ارسال کوتاه مهدی مهدی‌پور از سمت راست محوطه جریمه به مقابل تیرک دوم و ضربه سر امیرارسلان مطهری در آستانه زدن گل برتری نیمه اول بودند که این اتفاق نیفتاد.

 

ضربه سر ارسلان مطهری در شرایطی که با عبور از روی سر مدافعان و کنار دستان میلاد فراهانی در آستانه گل شدن بود، از روی خط دروازه با دفع توپ تماشایی علی نعمتی همراه شد تا استقلال در گلزنی ناکام بماند و با تساوی به رختکن برود.

 

استقلال در نیمه اول کمتر روی ارسال از جناحین برنامه داشت، اما پس از دقیقه ۴۰ دو سانتر انجام داد که هر دو صحنه خطرناک بود و احتمال دارد در نیمه دوم فرهاد مجیدی از این تاکتیک بیشتر بهره بگیرد.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه در رفسنجان مقابل مس قرار گرفت و با وجود عملکرد خوب در این دیدار در ضربات پنالتی مقابل نارنجی پوشان شکست خورد.

پیکانی‌ها با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی شکست را پذیرا شدند تا حسرتی بزرگ برای آنها باقی بماند. تنها ضربه از دست رفته پنالتی این مسابقه را غلامرضا ثابت ایمانی هافبک خودروسازان به سمت دروازه حامد لک زد.

ثابت ایمانی که به‌عنوان یار تعویضی در این دیدار به میدان رفته بود نتوانست شوت خود را به تور بچسباند و ضربه‌اش با بدشانسی به بیرون رفت. بعد از هدر رفتن این ضربه پنالتی، هافبک جوان و با تجربه پیکانی‌ها حسرتی بزرگ را تجربه کرد و با شکست تیمش این حسرت برای او بیشتر هم شد.

تصاویری که از حسرت و ناراحتی غلامرضا ثابت ایمانی باقی مانده این اتفاق تلخ را برای او بیشتر و بهتر نشان می‌دهد.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا