Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، پس از اتمام دور دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز آقایان کشور، امین احمدیان در فینال مقابل محمد مهدی اصل‌مند با نتیجه ۴ بر صفر پیروز میدان و به عنوان دومین بازیکن جواز حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکارهای مرحله دوم از صبح امروز (دوشنبه) در غیاب نوشاد عالمیان به دلیل انصراف، با حضور ۱۴ ورزشکار در جدول تک حذفی دنبال شد.

امین احمدیان پس از پشت سر گذاشتن حریفانی همچون متین حیدری، آرمان حاجی‌ئی و حمیدرضا طاهرخانی، در فینال به مصاف محمد مهدی اصل‌مند رفت و با غلبه بر این ورزشکار به عضویت تیم ملی در آمد.

بازیکنان فینالیست دور دوم، در جدول ۱۶ نفره حذفی مرحله نخست با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب مهدی معدن کن و آرمان حاجی‌ئی شدند.

دور سوم مسابقات از صبح فردا آغاز می‌گردد. ۱۴ ورزشکار حاضر می‌بایست بار دیگر شانس خود را برای عضویت امتحان کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تنیس روی میز امین احمدیان امین احمدیان تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.   در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر - فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری – شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.   در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد - امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر – علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.   نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.   سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم