Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:09:23 GMT

آرمان رمضانی؛ گل می‌زنم پس من هستم(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۹۱۸

آرمان رمضانی؛ گل می‌زنم پس من هستم(عکس)

آرمان رمضانی برای دومین بازی متوالی موفق شد گل حساسی را برای استقلال به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی از روزی که در نیم فصل از پرسپولیس راهی استقلال شد، روزهای سخت و پرفشاری را تحمل کرد. انتقادهایی که از او در پرسپولیس شده بود و اعتراض های استقلالی ها به خرید این بازیکن هرگز از ذهن رمضانی نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مهاجم بلند قامت و توانمند اما با صبر زیاد خود و البته انگیزه وتلاش برای بازگشت به روزهای اوجش حالا حرف های زیادی برای گفتن دارد. رمضانی در آخرین بازی استقلال قبل از تعطیلات لیگ برتر مقابل نفت آبادان به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و در ثانیه های پایانی گل برتری استقلال را زد. او در بازی دوستانه استقلال در تعطیلات هم برای تیمش گل زد و امروز مقابل پدیده مشهد برای اولین بار در ترکیب اصلی آبی پوشان قرار گرفت.


رمضانی که انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب استقلال داشت، روی حرکت زیبای مهدی قایدی گلی زیبا را به ثمر رساند. او با شوتی دیدنی با پای چپ توپ را به جایی فرستاد که دیگر کاری از دست میلاد فراهانی دروازه بان پدیده برنیامد تا برای دومین بار در یک بازی رسمی برای استقلال گلزنی کند.


شادی گل رمضانی اما بسیار جالب بود؛ او که مشخص است از انتقادهای گذشته همچنان ناراحت است، با شادی بعد از گلش می‌خواست به همه بگوید که همچنان می‌تواند در سطح اول فوتبال ایران گل بزند وبدرخشد. او بعد از ورود توپش به دروازه پدیده، ابتدا به چشم خودش اشاره کرد و منظورش این بود که منتقدانش حالا تماشایش کنند. او که چندی قبل گفته بود از دوران گذشته استقلالی بوده و نباید به پرسپولیس می‌رفته، سپس دستش را به لوگوی استقلال روی پیراهن برد و بر آن بوسه زد.


رمضانی در ادامه با دوندگی بالا خودش را به کنار زمین رساند تا ضمن در آغوش گرفتن فرهاد مجیدی و تقدیم این گل به سرمربی استقلال از حمایت ها و اعتماد او تشکر کند.


البته که این مهاجم با مهدی قایدی و ارسلان مطهری دو هم بازی اش هم شادی جداگانه ای را انجام داد تا شب خوبش تکمیل شود.

 

 

 

 

 

آرمان رمضانی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرمان رمضانی استقلال تهران آرمان رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، این مراسم با حضور قشر‌های مختلف مردم به یاد ۵۴ شهید شهر شاهدیه در حسینیه ثارالله برگزار شد.
 مراسمی معنوی که یک مهمان ویژه داشت. 


پیکر پاک شهید گمنامی که حال و هوای مراسم را دگرگون کرد. 


حجت الاسلام و المسلمین رفیعی سخنران ویژه این مراسم بود. 


وی در سخنانی به بیان فضیلت‌های شهدا پرداخت و گفت:خیر دنیا و آخرت و رسیدن به رستگاری میسر نمی‌شود مگر با تبعیت از فرمان الهی و اولیای الهی. 


مردم در این مراسم باردیگر با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید پیمان بستند و اعلام کردند با پیروی از ولی فقیه زمان و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی راه آن عزیزان را ادامه می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رقص و شادی دامادها روی دوش آوارگان غزه
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)