Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال در جریان نیمه دوم بازی تیمش مقابل پدیده مشورت‌های متعددی با کادر فنی‌اش داشت.

به گزارش ایسنا، در جریان بازی معوقه هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و پدیده به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید.

پس از تعویض وریا غفوری در نیمه دوم، سید حسین حسینی مسوولیت کاپیتانی تیم استقلال را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از برخوردهای بازیکن پدیده با استقلالی‌های در اوایل بازی در محوطه جریمه آبی‌ها، بازیکنان پدیده اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که داور تصمیم به ادامه بازی گرفت و این تصمیم باعث اعتراض شاگردان مهدی رحمتی شد.

آرمان رمضانی با گلزنی خود در دقیقه ۴۷ برای استقلال، با نشان دادن و بوسیدن لوگوی باشگاه استقلال، خوشحالی خود را با هم‌تیم‌های خود تقسیم کرد.

در این بازی هرویه میلیچ و فرشید اسماعیلی  با تاخیر به ورزشگاه آزادی آمدند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند. هم‌چنین علی نامداری، مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمد.

فرهاد مجیدی در حین بازی با کادر فنی خود مشورت‌های معتددی داشت تا بتواند نتیجه بازی را برای خود حفظ کند.

در دقیقه ۸۴ بازی، به علت مشکلات ساختاری، برق استادیوم آزادی قطع شد که این اتفاق باعث شد بازیکنان دو تیم به استراحت بپردازند و در ادامه پس از رفع مشکلات موجود و آمدن دوباره برق، بازی جریان پیدا کرد. نور ابتدایی بازی پس از قطعی برق از کیفیت زیادی برخوردار نبود.

رحمتی در دقایق پایانی بازی به عملکرد داور اعتراض داشت که با کارت زرد جریمه شد.

با سوت داور بازی به نشانه پایان بازی، بازیکنان استقلال با  خوشحالی در کنار کادر فنی، پیروزی این مسابقه را جشن گرفتند و راهی رختکن شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال پديده مشهد ليگ برتر فوتبال ایران کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

رقابت حساس و نزدیک میان دو تیم استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچ‌یک از دو تیم از موقعیت‌های خلق شده خود به خوبی استفاده نکردند.

خلاصه بازی استقلال و تراکتور کد خبر 749853

دیگر خبرها

  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال