Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:50:08 GMT

حریق گسترده در منطقه ماله گاله شیراز+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۲۹۲

حریق گسترده در منطقه ماله گاله شیراز+فیلم

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: آتش از ظهر روز گذشته در ارتفاعات سیاخ دارنگون -ماله گاله شعله ور شده و همچنان در حال پیشروی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، آرش مهدوی مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از وقوع حریق گسترده در ارتفاعات سیاخ دارنگون -ماله گاله خبر داد و گفت: این آتش سوزی از ساعت ١١ صبح روز یکشنبه ۳۰ خردادماه به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حریق در ساعت ١٧ نسبتا در حال اطفای کامل بود ولی با وزش باد شدید منطقه وسیعی در حریق فرو رفت و تا هم اکنون ادامه دارد، افزود:  اکیپ‌های هنگ امداد طبیعت شهرستان شیراز برای مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.

مهدوی با اشاره به اینکه منطقه ماله گاله در مدیریت محیط زیست استان است، بیان کرد: برای اطفاء ارتفاعات مله گاله عزم ملی و کمک تمام نیرو‌های نظامی و انتظامی، شهرداری‌ها و ادارات و مردم محلی را می‌طلبد.

مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس  تصریح کرد: با توجه به کوهستانی و جنگلی بودن منطقه، فرود بالگرد برای  اطفاء حریق غیرممکن است.وی اظهار کرد: علت این آتش سوزی و وسعت حریق هنوز مشخص نیست.

منطقه جنگلی و حفاظت شده ماله گاله، در محدوده سیاه دارنگون قرار دارد و هم مرز با کوهمره سرخی و از نقاط بکر، جذاب و دیدنی استان فارس و شهرستان شیراز است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ماله گاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • بهاران پربارش فارس
  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان