Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مسعود فرجام  رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در مراغه گفت: بصیرت عاشورایی ملت ایران حماسه‌ای در ۲۸ خردادماه خلق کرد که نتیجه آن امنیت و آرامش کشور خواهد بود.

اوبا اشاره به اینکه ملت ایران بار دیگر خوش درخشیدند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند افزود: قبل از انتخابات همه بر مشارکت حداکثری تاکید داشتند، اما ملت علاوه بر آن دست به انتخاب اصلح زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبیان کرد: امروز نیز مفتخریم که به سیدی ساده‌زیست رای داده‌ایم و گفتمان انقلاب و ولایت را در شب میلاد حضرت ثامن‌الحجج جشن می‌گیرم؛ ضمن آنکه بر خود وظیفه می‌دانم تا از همه فعالان ستاد آیت‌الله رئیسی در سطح شهرستان قدردانی کنم.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در مراغه با اشاره به تشکیل کمیته‎‌های مختلف در ستاد آیت‌الله رئیسی در مراغه، اضافه کرد: از جمله این کمیته‌ها می‌توان به «شورای هم‌اندیشی متشکل از ریش‌سفیدان، فرهنگیان در دو بخش خواهران و برادران، صنعتگران و تولیدکنندگان، وکلا و حقوقدانان، مهندسان، کشاورزان و بازاریان اشاره کرد.

فرجام تصریح کرد: کمیته‌های دیگری نیز با عناوین و تخصص‌های مختلف دیگر همچون فضای مجازی، ایثارگران و رزمندگان، هیات‌های حسینی، کمیته سلامت و جامعه مبلغان، کارمندان و کارگران، پشتیبانی و اداری، جوانان، دانشگاهیان، جهادگران، نخبگان و رای‌اولی‌ها در ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در مراغه تشکیل شده بود.

او اضافه کرد: تشکیل کمیته‌های روستایی، ستاد مجزای شهر خداجو، برپایی محافل سخنرانی، هماهنگی با نهاد‌ها و سازمان‌ها و دیدار با کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری موجب شد تا هزینه‌های تبلیغاتی کنترل شود و ۵۷ درصد از رای‌هندگان مراغه «آیت‌الله رئیسی» را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست

محمد مهاجری؛ فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: باید  استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

متن پیام محمد مهاجری به این شرح است:

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام.

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

- کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

- مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

- باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

- همه ی بخشها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاهها نباید بی‌برنامه باشند.

- استانها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانکها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

-  باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

- باید  استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

- باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از  محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

- الگوهای مصرف  آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.

جهت‌استحضار جنابعالی عرض می کنم 34ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روزهای تبلیغات بود"

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند