Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله نریمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شروع فعالیت تابستانی دانش آموزان هر سال از ۱۵ تیر و به مدت ۶ هفته است و امسال رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان درتمام مراحل ثبت نام که تا پایان خرداد بود، مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: بخش محدودی از فعالیت‌های تابستانی به صورت حضوری پیش بینی شده است که در صورت استقبال دانش‌آموزان، این فعالیت‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال حدود ۹۰ هزار دانش آموزان در ۳۲۰ پایگاه در فعالیت های تابستانی شرکت کنند؛ گفت: مسوولیت و اختیار برگزاری و عدم برگزاری فعالیت های تابستانی به صورت حضوری، محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بر عهده شهرستان ها و مناطق است.

وی بر استفاده از فضای مجازی شبکه شاد در تولید و انتشار محتوای با موضوع فعالیت های تابستانی تاکید کرد و اظهارداشت: باید از تمام ظرفیت‌های درون سازمانی و همکاری با سایردستگاه‌های فعال در اوقات فراغت دانش آموزان برای جذب حداکثری در پایگاه های تابستانی استفاده کرد.

نریمانی یادآور شد: برنامه ریزی مناسب برای فعالیت پایگاه‌های تابستانی با رویکرد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کشف وهدایت استعدادها و مهارت ها و هماهنگ سازی برنامه‌ها با نیازهای آنان از اولویت‌های مهم و اساسی آموزش و پرورش در ایام تابستان است.

وی با اشاره به اینکه محور فعالیت‌ها، گرامیداشت سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها با شعار هر دانش‌آموز یک مهارت و هر خانواده یک پایگاه است، گفت: مهارت‌های ارتباطی معرفتی و هویتی و بصیرتی، مهارت‌های حرفه‌ای، مهارت‌های فرهنگی و هنری شادی بخش، مهارت‌های اقتصادی و اشتغالزایی و مهارت‌های ورزشی و سلامت، محورهای پنجگانه فعالیت‌های تابستانی امسال است.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که در سه‌هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها مدارس کردستان برنامه شاد سنندج دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کردستان برنامه شاد مدارس کردستان برنامه شاد سنندج دانش آموزان فعالیت های تابستانی دانش آموزان فعالیت ها مهارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل اظهار کرد: در تولید و گسترش امنیت و حس خوشایند در این زمینه خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها نقش آفرین اصلی هستند و امیدواریم این حرکت توسعه نظم و امنیت را در جامعه منجر شود.

سردار جواد تقوی خاطرنشان کرد: پیش از این در قالب همیاران پلیس تعامل و ارتباط خوبی را با مجموعه آموزش و پرورش داشتیم که آثار مثبت این فعالیت را در کاهش وقوع جرایم به ویژه به حداقل رساندن تخلفات راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها شاهد بودیم.

وی اهمیت کار زیربنایی را با محوریت مدارس در گسترش مفاهیم ارزشی و انسانی یادآور شد و بیان کرد: ما باید تمامی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگسازی را از دل مدارس آن هم در گروه‌های سنی پایه آغاز کنیم تا در فرآیند رشد نوجوانان و جوانان این آموزش‌ها مؤثر و تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با همراهی دانش آموزان خبرنگار پلیس بیش از هر زمان دیگر به وظیفه خطیر خود مسلط عمل کرده و انتظار بهبود فرآیندها را داریم.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اهمیت جهاد تبلیغ و تبیین اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سنگر نقش آفرین اصلی هستند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کنار حضور مؤثر در سنگر تعلیم و تربیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقش آفرینی می‌کنند که این خود حرکتی پسندیده و شایسته به نظر می‌رسد.

کد خبر 6098671

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار