Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر با اشاره به لزوم آشنایی کارکنان شبکه بانکی با آخرین تغییرات صورت گرفته در قانون جدید چک، گفت: به این منظور، کارکنان شعب این بانک بیش از «45 هزار نفر ساعت» به صورت هدفمند آموزش داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  محمد علی دهاقین با بیان این مطلب افزود: از آغاز اجرای قانون جدید چک از سال گذشته، مدیریت آموزش بانک شهر، به تهیه محتوای مرتبط مورد نیاز با این قانون برای ارائه به کارکنان شعب پرداخت و آموزش‌های غیرحضوری لازم نیز در این زمینه به آنها ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین پیام های کوتاه آموزشی با محوریت تغییرات چک به صورت پیامک نیز به مشتریان و کارکنان ارسال شده است.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر در ادامه عنوان کرد: در راستای آشنایی بیشتر مشتریان شبکه بانکی با قانون جدید چک، انواع محتوای آموزشی دراین خصوص همچون فیلم، موشن گرافی و پوستر های آموزشی با همکاری مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، طراحی و در وب سایت رسمی بانک منتشر شده است.
دهاقین با اشاره به نصب پوستر و توزیع بروشور در تمامی شعب بانک شهر به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با قانون جدید چک، ابراز امیدواری کرد تا با این اقدامات، علاوه بر افزایش دانش شغلی کارکنان شعب سراسر کشور و بهبود ارائه خدمات به مشتریان شاهد کاهش چک های برگشتی باشیم.  

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: قانون جدید چک بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت