Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:52:06 GMT

قدرت نمایی زوج مخوف هلندی ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۴۲۹۱

قدرت نمایی زوج مخوف هلندی ها (عکس)

هلند با درخشش دو ستاره خود، سومین پیروزی مرحله گروهی یورو 2020 را هم به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند پس از کسب برد مقابل اوکراین و اتریش، امشب آخرین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2020 را مقابل مقدونیه شمالی برگزار کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 3  بر صفر شکست دهد.

 

شاگردان دی بوئر با کسب این 3 امتیاز با 9 امتیاز کامل و به عنوان تیم اول گروه سوم راهی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار شاهد درخشش دو ستاره هلندی ها در فاز تهاجمی بودیم.

 

جینی واینالدوم، هافبک تیم لیورپول که پس از کش و قوس های بسیار، پاری¬سن ژرمن را به عنوان تیم آینده خود به بارسلونا ترجیح داد در این دیدار موفق شد دو بار گلزنی کند. او 3 شوت به سمت دروازه مقدونیه زد که 2 مورد آن در چارچوب بود و هر دو نیز به گل تبدیل شدند. در پایان هم جایزه بهترین بازیکن میدان به واینالدوم تعلق گرفت.

 

 

واینالدوم طی 28 بازی اخیر خود برای هلند، 17 بار موفق به گلزنی شده است. او کنار ممفیس دیپای که یکی دیگر از گل های هلند در بازی امشب را به ثمر رساند، برای حریفان دور حذفی هلند حسابی خط و نشان کشیدند. دیپای هم مثل واینالدوم، شب درخشانی را پشت سر گذاشت؛ او یک گل زد، یک پاس گل داد و یکی دیگر از گل های هلند هم روی ریباند ضربه او به ثمر رسید. به این ترتیب خرید جدید بارسا، روی هر سه گل تیمش در این دیدار نقش داشت.

 

دیپای تا کنون در 67 بازی ملی برای هلند به میدان رفته و موفق به زدن 28 گل شده است؛ او همین چنین 22 پاس گل هم در این بازی ها داشته است؛ شماره 10 هلندی ها طی 10 بازی اخیر روزی 13 گل تیم هلند، نقش مستقیم داشته است.

 

جورجینیو واینالدوم لیورپول تیم ملی هلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجینیو واینالدوم لیورپول تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور،  این نهاد پس از ارائه گزارش دارو، گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی مثل مجوز‌های خاص، تعارض منافع و بزرگ نمایی تحریم از مهمترین چالش‌های پیش رو در این حوزه است که در این گزارش مورد اشاره قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند