Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد دوشنبه شب در آیین استقبال از خدام رضوی در اهواز اظهار داشت: در سال ۱۳۹۶ برخی ها تبلیغات منفی گسترده ای علیه سید ابراهیم رئیسی داشتند.

وی گفت: این افراد بر این باور بودند که وی پس از موفقیت در انتخابات بین مردم دیوار خواهد کشید اما در تمام این ایام هیچ حرفی نزدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  اکنون می توانیم پاسخ این افراد را قاطعانه بدهیم که باور آن‌ها کاملا غلط بود و جا دارد بار دیگر پیروزی منتخب ملت ایران و این سید انقلابی را در سالروز میلاد امام هشتم شیعیان، تبریک بگوییم.

تشکیل دولت انقلاب راه برون رفت از بحران ها است 

وی افزود: امید است همگی تلاش کنیم تا در خوزستان بستری فراهم شود که بتوانیم از نعمتهای این نظام اسلامی دولت انقلابی بیشترین بهره را ببریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ۴۲ سال از انقلاب گذشته و همچنان بسیاری از گره‌های کشور باز نشده و امید است با روی کار آمدن دولت انقلابی این مشکلات نیز یکی پس از دیگری برطرف شود.

خوزستان دارای افراد توانمند در سطح وزیران است 

وی بیان کرد: بی شک با شکل‌گیری کابینه توانمند،جوان و انقلابی در کنار رئیس جمهوری منتخب، شاهد بهبود وضعیت موجود و خروج از بحران ها خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فر با اشاره به بعضی مطالب از سوی افراد که سیاست ابراهیم رئیسی را در امور خارجه، یک سیاست بسته می دانند، گفت: سیاست رییس جمهوری جدید در مواضع بین المللی و ارتباط با جهان همان سیاست رهبر معظم انقلاب است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که با تمام جهان ارتباط برقرار خواهیم کرد به غیر از آمریکا که خوی استکباری و سودجویانه دارد.

وی اظهار داشت: رییسی نیز مانند حاج قاسم سلیمانی سرباز رهبر است؛ اکنون ما نیاز به سردار نداریم بلکه سرباز می خواهیم تا میدان را به دست گرفته و مشکلات جامعه را برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برای کابینه دولت جدید افراد توانمندی در استان خوزستان در سطح وزیران هستند که امید است دولت جدید این توانمندی ها را در نظر بگیرند.

خدمت خالصانه ۲۰۰ هزار خادم الرضا در سطح کشور 

وی همچنین با اشاره به میلاد با سعادت امام رضا (ع) و اهمیت خادمی اهل بیت(ع) گفت: اکنون بیش از ۲۰۰ هزار خادم رسمی و افتخاری در سراسر کشور به زائران امام هشتم شیعیان خدمت می کنند و تمام تلاش آن ها این است که گره ای از گره‌های زائران اهل بیت(ع) را باز کنند.

وی افزود: خدمت کنونی خادمان امام رضا(ره) تنها بخشی از خدمت خالصانه است و اگر دیوارهای این حرم مقدس برداشته شود، بی شک سراسر جهان حرم می شود؛ شور و شوق خدمت به اهل بیت در سراسر جهان موج می زند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خادم تنها در کنار حرم بودن نیست بلکه هر خدمتی به مردم می تواند خادمی برای اهل بیت(ع) باشد.

وی گفت: اگر کسی پشت میز بود  باید شب و روز تلاش کند تا مشکلات مردم را برطرف کند و با عشق گره‌ای از مردم  برطرف کند و هرکسی در هر جایگاهی باشد می تواند خادم الرضا باشد.

جمعی از خادمان امام رضا (ع) با پرچم مقدس آستان قدس رضوی دوشنبه شب در منطقه پادادشهر اهواز مورد استقبال مردم و عاشقان اهل بیت(ع) این شهر قرار گرفته و شادی را به مردم هدیه کردند.

دهه کرامت از روز یکشنبه ۲۳ خرداد آغاز شده و تا روز سه‌شنبه یکم تیر ادامه دارد.

سه‌شنبه، ۱۱ ذی‌القعده (یکم تیر) سالروز ولادت امام رضا(ع)، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، "امام رضا(ع) ؛ امام کرامت و گره گشایی" نامگذاری شده است.

برچسب‌ها سید عبدالنبی موسوی فرد خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز خوزستان اهواز اهل بیت ع امام رضا ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899003

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف